Select the type of procedure
Commercial procurement
21054690
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
1 999 999 MDL
Period of clarifications:
7 Apr 2022, 19:53 - 12 Apr 2022, 12:00
Submission of proposals:
12 Apr 2022, 12:00 - 20 Apr 2022, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Demolarea Acoperișului/ reconstrucția acoperișului/Confectii metalice diverse, montate aparent (scari exterioare de incendiu, etc.)
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Articolul 71. Anularea procedurii de achiziție publică
(1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
(1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Date of cancellation
8 Apr 2022, 10:27
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2072, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Valea Crucii 4/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Apr 2022, 19:53
Date modified
8 Apr 2022, 16:11
Achizitii.md ID
21054690
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reconstruirea acoperisului (din tip plat în tip sarpanta) al blocului de studii al IPLT ''Nicolae Iorga''
Budget: 1999999.0 MDL
Cancelled
Date:
8 Apr 2022, 08:08
Question's name:
Valoarea estimată fără TVA
Question:
Buna ziua. Valoarea estimată este ireală, cu asa bani este ireal de executat lucrarile conform caietului de sarcini. Publicați voloarea reală estimată, Chiar si 10 ani in urma nu era posibil cu aceasta suma sa executi lucrarea. Care este suma reala estemetivă?
Answer (8 Apr 2022, 08:17):
Buna ziua, domnul/ă OE cititi cu atentie documentatia atasată de către AC, acestă achizitie este multianuală, proiect pentru 3 ani de zile, va rog mult nu încărcati platforma cu asa gen de întrebri, în perioada clarificărilor AC va raspunde la întrebări doar cei legat de caietul de sarcini. Vă multumesc pentru înțelegere
Date:
8 Apr 2022, 09:32
Question's name:
Documentatia de atribuire
Question:
Onorate AC! nu aveti dreptul sa divizati costul obiectului pe trei ani. Adica ca sa fie de inteles... daca ati publicat caietul de sarcini pe toata lucrarea, pe tot volumul in intregime, costul obiectului publicat deasemenea trebuie sa fie pe tot volumul in intregime, adica cum s-ar primi la Dstr. cca. 6mln lei. Contractul se incheie pe toată suma, si de divizeaza pe ani in conditiile contractuale. In cazul in care publicati 1/3 din costul obiectului, atunci publicati si 1/3 din volumul lucrarilor. Consultati achizitiile publice. In caz contrar va fi depusa o contestatiein pe documentatia de atribuire, si o sa aveti de pierdut timpul care este cel mai pretios pentru toti. Multumim de intelegere
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK