1
Enquiry period
with 07.04.2022 15:07
to 13.04.2022 08:57
2
Bidding period
with 13.04.2022 08:57
to 16.04.2022 08:57
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 180 000 MDL
Period of clarifications: 7 Apr 2022, 15:07 - 13 Apr 2022, 8:57
Submission of proposals: 13 Apr 2022, 8:57 - 16 Apr 2022, 8:57

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Serviciilor de publicitate, comunicare şi PR pentru promovarea evenimentului Chişinău Investment Forum
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
The contact person
Full name
Ruxandra Macari
Contact phone
022 20-15-38
Purchase data
Date created
7 Apr 2022, 15:07
Date modified
11 Apr 2022, 9:58
Achizitii.md ID
21054666
CPV
79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
7.04.22 15:07
specificatia nr. 22 si 23.docx
Bidding Documents
-
7.04.22 15:07
Date:
11 Apr 2022, 09:58
Question's name:
Durata campaniei de promovare si perioada la TV si Radio, lungimea spoturilor
Question:
Buna ziua! Rog frumos sa comunicati care este durata campaniei de promovare si perioada calendaristica pentru TV si Radio (in brief nu e specificat, doar la SMM ca e 3 luni), sunt foarte importante aceste paramentre, care sunt influientate de coeficientii de sezonalitate la posturi TV si Radio. Rog frumos sa specificati care este durata spoturilor TV si Radio. Multumesc!
Answer (12 Apr 2022, 08:56):
Durata campaniei TV si Radio – 1 lună
Date:
11 Apr 2022, 10:01
Question's name:
Promovare OOH
Question:
Buna ziua! Rog frumos sa comentati, resurese media mentionate la acest capitol sunt toate obligatorii sau putem propune doar celea care sunt cele mai potrivite avand in vedere bugetul propus. Multumesc!
Answer (12 Apr 2022, 08:56):
Promovare OOH – rugăm să alegeți din rândul canalelor propuse 1 canal pe care il considerati cel mai potrivit. Plasarea se va efectua pentru perioada de 3 luni.
Date:
11 Apr 2022, 10:07
Question's name:
Conferinte Online
Question:
Buna ziua! Rog sa comentati capitolul 1.3. -ce numar de participanti se asteapta la conferinte online si la celea de offline -conferinte offline presupun si coffee break? -cine este responsabil de invitatii -daca sunt preferinte vis-a-s-vis de platforma online pentru conferinte -comentati va rog "elaborarea fisilor"
Answer (12 Apr 2022, 08:57):
Până la 500 de participanți online și offline. Compania contractată va fi responsabilă doar de organizarea comunicării referitoare la aceste conferințe și elaborarea fișelor de comunicare și a discursurilor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.