Select the type of procedure
Commercial procurement
21054652
1
Enquiry period
with
07.04.2022 14:08
to 18.04.2022 09:30
to 18.04.2022 09:30
2
Bidding period
with
18.04.2022 09:30
to 23.05.2022 09:30
to 23.05.2022 09:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 325 715 MDL
Period of clarifications:
7 Apr 2022, 14:08 - 18 Apr 2022, 9:30
Submission of proposals:
18 Apr 2022, 9:30 - 23 May 2022, 9:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de preparare și distribuire a hranei pentru copiii din Instituțiile Publice de Educație Timpurie din oraș, pentru trimestrul III a anului 2022
Serviciu pentru 64 zile*1100 copii(livrare din data 01.07.2022-30.09.2022)
• pentru masa ”dejun” de la orele 8.30 hrana va fi livrată până cel târziu la orele 08:15;
• pentru masa ”prânz” de la orele 11:30 hrana va fi livrată până cel târziu la orele 11:15;
• pentru masa ”prânz„ de la orele 12:30 hrana va fi livrată până cel târziu la orele 12:15;
• pentru masa ”cină” de la orele 15.30 hrana va fi livrată până cel târziu la orele 15:15;
Serviciu pentru 64 zile*1100 copii(livrare din data 01.07.2022-30.09.2022)
• pentru masa ”dejun” de la orele 8.30 hrana va fi livrată până cel târziu la orele 08:15;
• pentru masa ”prânz” de la orele 11:30 hrana va fi livrată până cel târziu la orele 11:15;
• pentru masa ”prânz„ de la orele 12:30 hrana va fi livrată până cel târziu la orele 12:15;
• pentru masa ”cină” de la orele 15.30 hrana va fi livrată până cel târziu la orele 15:15;
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Apr 2022, 14:08
Date modified
7 Apr 2022, 14:08
Achizitii.md ID
21054652
MTender ID
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_servicii catering.semnat.pdf
anunt_de_participare_servicii catering.semnat.pdf
Bidding Documents
-
7.04.22 14:08
caiet de sarcini trimest iii 2022.semnat.pdf
caiet de sarcini trimest iii 2022.semnat.pdf
Bidding Documents
-
7.04.22 14:08
meniu model pentru alimenație sem iii.pdf
meniu model pentru alimenație sem iii.pdf
Bidding Documents
-
7.04.22 14:08
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK