+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

Status Cancelled
Estimated value without VAT 500 000 MDL
Period of clarifications: 4 Apr 2022, 17:01 - 11 Apr 2022, 8:00
Submission of proposals: 11 Apr 2022, 8:00 - 18 Apr 2022, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de elaborare a documentației tehnice pentru proiectul ”Amenajarea parcului multifuncțional – Parcul Unirii” din com. Stăuceni
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Necesita modificari a caietului de sarcini si documentatiei de atribuire
Date of cancellation
11 Apr 2022, 9:54
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4839, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Stăuceni, Alexei Mateevici
Web site
---
The contact person
Full name
Ana Grîu
Contact phone
069367464
Fax
---
Purchase data
Date created
4 Apr 2022, 17:01
Date modified
11 Apr 2022, 9:54
Achizitii.md ID
21054498
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Date:
7 Apr 2022, 21:14
Question's name:
Clarificari
Question:
Avand in vedere ca deja a avut loc o achizitie (nr. ocds-b3wdp1-MD-1618580460317) cu obiect identic, precizati va rog daca sunt valabile raspunsurile de clarificari ale autoritatii contractante si la procedura data?
Answer (7 Apr 2022, 21:28):
ca sa evitam neînțelegerile, adresati întrebarile aici
Date:
7 Apr 2022, 21:14
Question's name:
Intrebari
Question:
Ridicare topografica, verificarea si expertiza documentatiei de proiect va fi achitata de citre beneficiar?
Answer (7 Apr 2022, 21:28):
Ridicarea topografică este efectuată de către Autoritatea contractantă și va fi pusă la dispoziția operatorului economic cu care va fi încheiat contractul, în urma procedurii de achiziție. Verificarea si expertiza documentatiei de proiect va fi achitată de către executant, respectiv, oferta va include linie de cheltuieli pentru acestea.
Date:
7 Apr 2022, 21:15
Question's name:
Raportul financiar
Question:
Este o cerinta restrictiva de a solicita raportul financiar pentru anul 2021 in masura in care potrivit alin. (3), art.33 al Legii contabilității și raportării financiare 287/2017, termenul de prezentare a situațiilor financiare individuale, raportului conducerii și raportului auditorului constituie: pentru restul entităților - 150 zile de la ultima zi a perioadei de gestiune (30 mai 2021). Solicitam sa modificati pentru anii 2018, 2019 si 2020.
Answer (7 Apr 2022, 21:34):
Avînd în vedere că suntem în luna aprilie si declaratiie pe venit au fost transmise pina la termenul limită conform legii contabilității și codului fiscal, cunoașteți care este cifra de afaceri pentru anul 2021 a entității dumneavoastră și puteți completa DUAE, precum si obține un raport financiar provizoriu de la statistica asa cum se prezinta si la instituțiile bancare la contractarea unui credit. Autoritatea contractantă are nevoie de cifra de afaceri pentru a analiza capacitatea economico financiara a operatorului economic. Succese
Date:
8 Apr 2022, 19:39
Question's name:
Nivelul minim de lichiditate
Question:
Care este nivelul minim de lichiditate solicitat?
Answer (8 Apr 2022, 20:22):
Buna seara! Stimati operatori economici studiati va rog anuntul de participare si DUAE, unde gasiti informatia data. Conform anuntului de participare la tabelul de la pct. 16 nr. d/o 17-Document emis de banca, prin care se confirmă existența resurselor financiare disponibile in valoare de minim 80% din suma contractului ce urmează a fi atribuit, eliberat la maxim 10 zile de la data plasării ofertei. Varianta scanată de pe originalul, confirmată prin semnătura electronică. in DUAE aceasta informatie este in Cap. IV cod pozitie 4B1.1. Succese
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".