Select the type of procedure
Commercial procurement
21054356
1
Enquiry period
with
01.04.2022 14:31
to 14.04.2022 10:30
to 14.04.2022 10:30
2
Bidding period
with
14.04.2022 10:30
to 22.04.2022 10:30
to 22.04.2022 10:30
3
Auction
with
26.04.2022 14:00
to 26.04.2022 15:09
to 26.04.2022 15:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 572 414,87 MDL
Period of clarifications:
1 Apr 2022, 14:31 - 14 Apr 2022, 10:30
Submission of proposals:
14 Apr 2022, 10:30 - 22 Apr 2022, 10:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație și întreținere a unor străzi din or. Sîngerei și s. Vrănești
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, str. Independentei, 124
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
1 Apr 2022, 14:31
Date modified
2 Apr 2022, 10:31
Achizitii.md ID
21054356
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lucrări de reparație în variantă albă str. Anton Cehov, Victor Crăsescu, stradela Prieteniei, str. Independenței, nr.73, accese satul Vrănești
Budget: 720056.9 MDL
Active
Lucrări de reparație în variantă albă str. M.Dragan, Grigore Adam, Constantin Stere
Budget: 744058.8 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.semnat (1) (1).pdf
anunt de participare.semnat (1) (1).pdf
Bidding Documents
-
1.04.22 14:31
formular standart drumuri.semnat.pdf
formular standart drumuri.semnat.pdf
Bidding Documents
-
1.04.22 14:31
document standart_lucrari drumuri.semnat.pdf
document standart_lucrari drumuri.semnat.pdf
Bidding Documents
-
1.04.22 14:31
Date:
2 Apr 2022, 10:31
Question's name:
valabilitatea contractului
Question:
12. Termenii și condițiile de prestare/executare solicitați: Termenul de executare a
lucrărilor _5 (cinci) luni de la semnarea contractului.
13. Termenul de valabilitate a contractului:_30.06.2023.
De ce contractul este valabil pina 2023 daca lucrarile trebue executate in 5 luni ?
Answer (4 Apr 2022, 09:53):
Termenul de executare a lucrărilor nu pot să dureze cît valabilitatea contractului. Valabilitatea contractului îi mai mare deoarece sînt condiții contractuale de achitare.
Date:
12 Apr 2022, 16:08
Question's name:
conditiile achitarii
Question:
Daca valabilitatea contractului este pina la 30.06.2023, cum va fi facuta achitatrea, va fi pe etape pina in iunie 2023 ?
Answer (13 Apr 2022, 11:36):
Achitarea se va efectua în baza lucrărilor îndeplinite conform facturii și procesului verbal de executare a lucrărilor.
Date:
13 Apr 2022, 15:07
Question's name:
Conditiile achitarii
Question:
In cit timp se va face achitatrea lucrarilor dupa finalizarea acestora? Pe parcursul carui an daca valabilitatea contractului este pina in anul 2023?
Answer (14 Apr 2022, 09:13):
Achitările vor fi efectuate în termen de 15 zile, în baza facturii fiscale și proceselor verbale de recepție a lucrărilor executate, semnate și acceptate de către Beneficiar.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK