Public procurement
21054189
Lucrări de reparație capitala Gimnaziu nr. 68 Dobrogea
1
Enquiry period
with 30.03.2022 14:28
to 07.04.2022 13:00
to 07.04.2022 13:00
2
Bidding period
with 07.04.2022 13:00
to 13.04.2022 14:00
to 13.04.2022 14:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
216 873,22 MDL
Period of clarifications:
30 Mar 2022, 14:28 - 7 Apr 2022, 13:00
Submission of proposals:
7 Apr 2022, 13:00 - 13 Apr 2022, 14:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietele de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017; -utilizarea de materiale de construcție cu impact redus asupra mediului. d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului și primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017; -utilizarea de materiale de construcție cu impact redus asupra mediului. d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului și primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
30 Mar 2022, 14:19
Date modified
30 Mar 2022, 14:28
Estimated value (without VAT)
216 873,22 MDL
Achizitii.md ID
21054189
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
15 Apr 2022 14:25 - 30 Dec 2023 14:28
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație capitala Gimnaziu nr. 68 Dobrogea
CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Eurogalex Prim
Normalized price:
184 388,43 MDL
Status:
Cancelled
Other grounds for rejecting the offer
30.05.22 14:51
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
nota informativă pentru oe.pdf
ID: e509ca03-4f2f-4d38-8a7e-24e2a4d5399a
Details of cancellation
30.05.22 10:50
scrisoare de înștiințare corectă 01-15-250 din 30.05.2022.pdf
ID: 628a28fd-3ece-4465-a98b-2364746497f6
Evaluation Reports
30.05.22 14:51
Documents provided with the proposal
lipsa datoriei 20.04.semnat.pdf
lipsa datoriei 20.04.semnat.pdf
ID: 2313f8ba-3d7d-4341-a796-5cbdec8d6a5d
Financial proposal
Date of download:
13.04.22 11:41
Opening date:
26.05.22 15:29
gb gim. 68 dobrogea.semnat.pdf
gb gim. 68 dobrogea.semnat.pdf
ID: 2462834e-8221-4b6e-ad2e-ac09d3009007
Financial proposal
Date of download:
13.04.22 11:41
Opening date:
26.05.22 15:29
Financial proposal
Date of download:
13.04.22 11:41
Opening date:
26.05.22 15:29
Financial proposal
Date of download:
13.04.22 11:41
Opening date:
26.05.22 15:29
duae _ dets botanica.semnat.pdf
duae _ dets botanica.semnat.pdf
ID: 8ac15422-6fbe-463f-b11b-4ee72220de81
Financial proposal
Date of download:
13.04.22 11:41
Opening date:
26.05.22 15:29
Financial proposal
Date of download:
13.04.22 11:41
Opening date:
26.05.22 15:29
ds-nikolsckii-2020.semnat.pdf
ds-nikolsckii-2020.semnat.pdf
ID: e704eaea-19aa-4d26-83d9-d3b8b8d737b4
Financial proposal
Date of download:
13.04.22 11:41
Opening date:
26.05.22 15:29
2
Participant(s) name(s):
SRL Anreal Cons
Normalized price:
200 508,16 MDL
Status:
Winner
preț cel mai scăzut
30.05.22 14:52
Reason: preț cel mai scăzut
Qualification documents
scrisoare de înștiințare corectă 01-15-250 din 30.05.2022.pdf
scrisoare de înștiințare corectă 01-15-250 din 30.05.2022.pdf
ID: 094ca801-b415-4f6c-9a99-80ea0168a6be
Winning Bid
30.05.22 14:52
Documents provided with the proposal
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 12:24
Opening date:
30.05.22 10:50
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 12:24
Opening date:
30.05.22 10:50
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 12:24
Opening date:
30.05.22 10:50
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 12:24
Opening date:
30.05.22 10:50
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 12:24
Opening date:
30.05.22 10:50
garantia gimn. 68 dobrogea.semnat.pdf
garantia gimn. 68 dobrogea.semnat.pdf
ID: 8e1c5546-d38b-4ba8-8b7d-99aba0fe6c9c
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 12:24
Opening date:
30.05.22 10:50
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 12:24
Opening date:
30.05.22 10:50
certificat 23.04.2022.semnat.pdf
certificat 23.04.2022.semnat.pdf
ID: c2ca2d68-02c0-4afe-a565-c04e2f392c11
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 12:24
Opening date:
30.05.22 10:50
garantie lucrari.semnat (1).pdf
garantie lucrari.semnat (1).pdf
ID: ccabeb34-3faf-412e-903e-e2f95493ddfe
Qualification documents
Date of download:
11.04.22 12:24
Opening date:
30.05.22 10:50
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK