Select the type of procedure
Commercial procurement
21054148
1
Enquiry period
with
30.03.2022 10:38
to 08.04.2022 17:00
to 08.04.2022 17:00
2
Bidding period
with
08.04.2022 17:00
to 19.04.2022 17:00
to 19.04.2022 17:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 534 692,93 MDL
Period of clarifications:
30 Mar 2022, 10:38 - 8 Apr 2022, 17:00
Submission of proposals:
8 Apr 2022, 17:00 - 19 Apr 2022, 17:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație a acoperișului de tip moale din str. M. Lomonosov, nr. 49, mun. Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Lomonosov 49
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
30 Mar 2022, 10:38
Date modified
1 Apr 2022, 14:09
Achizitii.md ID
21054148
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a acoperișului de tip moale din str. M. Lomonosov, nr. 49, mun. Chișinău
Budget: 1534692.93 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare (7).semnat.pdf
anunt de participare (7).semnat.pdf
Bidding Documents
-
30.03.22 10:38
documentatia standard corectat.semnat.pdf
documentatia standard corectat.semnat.pdf
Documents history
-
documentatia standard corectat.semnat.pdf
documentatia standard corectat.semnat.pdf
ID: 1abb8796-9b41-4137-aa5b-3fe9d68211a8
Bidding Documents
-
documentatia standard.semnat.pdf
documentatia standard.semnat.pdf
ID: 1abb8796-9b41-4137-aa5b-3fe9d68211a8
Bidding Documents
Bidding Documents
-
1.04.22 14:09
documentatia standard corectat.docx
Documents history
-
documentatia standard corectat.docx
ID: 3db008da-2ec7-42d5-81b0-1a9687a84ea0
Bidding Documents
-
documentatia standard.docx
ID: 3db008da-2ec7-42d5-81b0-1a9687a84ea0
Bidding Documents
Bidding Documents
-
1.04.22 14:09
caiet de sarcini -anexa 23 corectat.docx
Documents history
-
caiet de sarcini -anexa 23 corectat.docx
ID: 789f3c4b-9a3a-43b6-a71c-d430fa849d72
Bidding Documents
-
caiet de sarcini -anexa 23.docx
ID: 789f3c4b-9a3a-43b6-a71c-d430fa849d72
Bidding Documents
Bidding Documents
-
1.04.22 14:09
caiet de sarcini -anexa 23 corectat.semnat.pdf
caiet de sarcini -anexa 23 corectat.semnat.pdf
Documents history
-
caiet de sarcini -anexa 23 corectat.semnat.pdf
caiet de sarcini -anexa 23 corectat.semnat.pdf
ID: f7aa0180-bb85-48b2-9bdf-0d21edd58bba
Bidding Documents
-
caiet de sarcini -anexa 23.semnat.pdf
caiet de sarcini -anexa 23.semnat.pdf
ID: f7aa0180-bb85-48b2-9bdf-0d21edd58bba
Bidding Documents
Bidding Documents
-
1.04.22 14:09
Date:
30 Mar 2022, 13:56
Question's name:
Solicitare
Question:
Conform notei din Anexa 23, Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1– Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz)., Publicati Va rog F5
Answer (31 Mar 2022, 14:55):
Buna ziua.
Ca raspuns, Vă comunicăm că autoritatea contractantă a publicat conform cerințelor legale în vigoare Formularul nr. 1 Lista cu cantitățile de lucrări și suma estimativă fără TVA. În anexa 23 la Notă este indicat spre publicare strict Formularul de deviz nr. 1 - Lista cu cantitățile de lucrări, fără a indica expres Formularul nr. 5.
Formularele 3,5,7 sunt formulare întocmite pentru autoritatea contractantă.
Date:
31 Mar 2022, 16:11
Question's name:
Raspuns
Question:
Buna ziua. Puteti sa l numiti cum doriti acest formular, Reformulez: Publicati Lista cu cantitățile de lucrări, DESCIFRAT (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Consumul de resurse ma intereseaza, nu denumirea formularului sau pentru cine sunt intocmite
Answer (1 Apr 2022, 14:13):
Buna ziua.
Caietul de sarcini a fost completat cu publicarea descifrata a consumului de resurse aferent fiecarei norme de deviz.
Date:
4 Apr 2022, 11:33
Question's name:
Oferta
Question:
Buna ziua. Costul Energie electrica si apei - cu ce preti se indica?
Answer (4 Apr 2022, 12:04):
Buna ziua.
Devizele de cheltuieli se efectuează conform prevederilor CPL 01.01-2012. Prețurile, costurile se indică de către Ofertant.
Date:
7 Apr 2022, 11:36
Question's name:
Anunt de participare
Question:
16. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot
determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim
(nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționeazăinformațiile
solicitate (DUAE, documentație): lista de documente punct nr.4 Specificații de preț conform documentației
de deviz și conform Anexei nr. 2 la contractul de antrepriză.Original, confirmat prin semnătura electronică a ofertantului.Operatorul Economic nu completează aceasta Anexa.Modificati anunt de participare
Answer (7 Apr 2022, 12:06):
Buna ziua.
Conform art.65 alin.4 al Legii 131 din 03.07.2015 prevede expres că prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE şi, în cazul dat a garanţiei pentru ofertă.
La pct 4 din Anuntul de participare se are in vedere prezentarea Specificatiilor de pret conform Anexei nr. 2 la modelul contractului din Anexa 25 la Documentatia standard aprobată prin ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 07 mai 2021.
Va rugam sa respectati cerintele din Anuntul de participare, intrucat ele sunt conform Documentatiei Standard in vigoare pentru Lucrari.
Date:
8 Apr 2022, 10:49
Question's name:
caet de sarcini
Question:
Согласно СНИП 11-26-76 и СП 17.13330,2017 Площадь действия одного аэратора 80-90м2. Расстояние между ними максимум 10-15 метров. На крышу 2173.3м2 максимум 30-34 аэраторов. Это строительный закон.
Answer (8 Apr 2022, 12:16):
Buna ziua.
Va rugam mult sa va conformati caietului de sarcini care a fost verificat si aprobat de catre specialisti cu eliberarea Raportului de verificare a documentatiei de deviz la obiectul dat.
Va rugam insistent sa respectati prevederile Legii nr. 131 din 03.07.2015 art. 35 alin. (5) privind clarificarile la caietul de sarcini în timp util, pentru a nu tergiversa procesul de achizitii.
Va multumim pentru întelegere.
Date:
8 Apr 2022, 11:01
Question's name:
caet de sarcini
Question:
В каете де сарчинь в позициях № 52,53 (СК26А) не правильно выбран код ресурса.Установка и изготовление парапета соответствует коду ресурса СЕ23D, где конкретно указаны-длина и ширина оцинкованной жести,которую устанавливает жестянщик, а не плотник.Вы указали только длину парапета . а ширина отсутствует, Откорректируйте кает де сарчинь.
Answer (8 Apr 2022, 12:16):
Buna ziua.
Va rugam mult sa va conformati caietului de sarcini care a fost verificat si aprobat de catre specialisti cu eliberarea Raportului de verificare a documentatiei de deviz la obiectul dat.
Va rugam insistent sa respectati prevederile Legii nr. 131 din 03.07.2015 art. 35 alin. (5) privind clarificarile la caietul de sarcini în timp util, pentru a nu tergiversa procesul de achizitii.
Va multumim pentru întelegere.
Date:
8 Apr 2022, 14:55
Question's name:
по ответам на вопросы
Question:
Ни на один из поставленных вопросов вы не ответили.Просьба конкретно объяснить по каждому из вопросов. А именно:1, чем обоснованно такое количество аераторов? 2.Какой ширины должно быть изготавливаемое изделие из жести для парапетов (в вашем случае бордюр)?
Answer (8 Apr 2022, 16:40):
Buna ziua.
In Documentul care l-ati mentionat la prima intrebare se indica minimul, asa s-a considerat de cuviinta ca in caietul de sarcini de pus mai multe aeratoare, ceea ce a fost aprobat oficial prin expertiza de catre verificator prin raport de verificare. La intrebarea nr. 2: va conformati caietului de sarcini cu dimensiunile indicate care la fel sunt aprobate prin Raport de verificare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK