1
Enquiry period
with 28.03.2022 17:23
to 08.04.2022 09:00
2
Bidding period
with 08.04.2022 09:00
to 18.04.2022 09:00
3
Auction
with 19.04.2022 14:00
to 19.04.2022 15:28
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 433 333,33 MDL
Period of clarifications: 28 Mar 2022, 17:23 - 8 Apr 2022, 9:00
Submission of proposals: 8 Apr 2022, 9:00 - 18 Apr 2022, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Tehnică de calcul și periferice

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
The contact person
Full name
Balîca Evgheni
Contact phone
067381138
Purchase data
Date created
28 Mar 2022, 17:23
Date modified
1 Apr 2022, 15:04
Achizitii.md ID
21054050
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Staţie de lucru
Budget: 378000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Notebook
Budget: 282125.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Monitoare
Budget: 18020.83 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
DUAE tehnica de calcul.doc
Bidding Documents
-
28.03.22 17:23
documentația standard modificată tehnică de calcul.docx
Bidding Documents
-
1.04.22 15:04
Date:
29 Mar 2022, 15:44
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Buna ziua. Termenul de 60 zile solicitat de Dvs pentru livrarea echipamentelor este imposibil de respectat la ziua de azi. Tinind cont de situația actuala pe piața mondiala, din cauza crizei in industria IT, deoarece toti producătorii se confrunta cu mari probleme legate de disponibilitatea componentelor pentru productia echipamentelor electronice, termenul de livrare oferit de producator este de 120 de zile. Satisfacerea termenului de 60 zile calendaristice este posibil NUMAI daca acest echipament se afla in depozit sau in tranzit (adica echipamentul a fost deja comandat cu ceva timp in urma). Astfel, pentru a nu incalca prevederile Legii 131/2015 despre favorizarea unui anumit agent economic, rugam sa modificați termenul de livrare a echipamentului si sa indicati 120 de zile.
Answer (1 Apr 2022, 14:34):
Buna ziua. Vă mulțumim pentru interesul provocat față de procedura în cauză și solicitarea de clarificare acordată. Astfel, ținem să vă comunicăm, că urmare a examinării solicitării de clarificare, în cadrul ședinței Grupului de lucru pentru achiziții, s-a stabilit că perioada de livrare solicitată, nu răspunde și nu satisface necesitățile autorității contractante. Totodată, ținând cont de informația livrată, privind situația actuală pe piața internațional, dar și analizând procedurile similare desfășurate în SIA RSAP MTender, Grupul de lucru a acceptat și a decis majorarea termenului de livrare a bunurilor, până la 90 zile calendaristice. În acest contest, Anunțul de participare și documentația de atribuire, vor fi modificate.
Date:
29 Mar 2022, 19:42
Question's name:
Desktop-Power supply
Question:
Vă rugăm să explicați necesitatea unei surse de alimentare minime - 250W.
Answer (31 Mar 2022, 15:53):
Buna ziua. Vă mulțumim pentru solicitarea de clarificare acordată. Astfel, ținem să vă comunicăm, că specificațiile tehnice pentru stațiile de lucru, lot 1 și lot 2, au fost adaptate la nivelul performaților tehnice și parametrii solicitați. Totodată, la capitolul Blocului de alimentare, echipa tehnică I.P. „CTIF” acceptă micșorarea sarcinii pînă la minim 180W, ceia ce nu va afecta esențial nivelul performanțelor echipamentului solicitat. În acest contest, specificația tehnică (anexa la Anunț) va fi modificată.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.