Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
28.03.2022 17:23
to 08.04.2022 09:00
to 08.04.2022 09:00
2
Bidding period
with
08.04.2022 09:00
to 18.04.2022 09:00
to 18.04.2022 09:00
3
Auction
with
19.04.2022 14:00
to 19.04.2022 15:28
to 19.04.2022 15:28
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 433 333,33 MDL
Period of clarifications:
28 Mar 2022, 17:23 - 8 Apr 2022, 9:00
Submission of proposals:
8 Apr 2022, 9:00 - 18 Apr 2022, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Tehnică de calcul și periferice
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Mar 2022, 17:23
Date modified
1 Apr 2022, 15:04
Achizitii.md ID
21054050
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
st anexa nr. 1 la ap (pc) var. modif (2) 30.03.2022.semnat.pdf
st anexa nr. 1 la ap (pc) var. modif (2) 30.03.2022.semnat.pdf
Documents history
-
st anexa nr. 1 la ap (pc) var. modif (2) 30.03.2022.semnat.pdf
st anexa nr. 1 la ap (pc) var. modif (2) 30.03.2022.semnat.pdf
ID: 1345f628-707d-47f1-ae4d-bf6094af6b46
Technical Specifications
-
Anexa nr. 1 la ap (pc) var. modif.semnat.pdf
Anexa nr. 1 la ap (pc) var. modif.semnat.pdf
ID: 1345f628-707d-47f1-ae4d-bf6094af6b46
Technical Specifications
Technical Specifications
-
31.03.22 15:54
documentația standard modificată tehnică de calcul.docx
Documents history
-
documentația standard modificată tehnică de calcul.docx
ID: 17f4c1c4-f23c-4714-93a7-99bc8a3e2595
Bidding Documents
-
Documentația standard tehnică de calcul.docx
ID: 17f4c1c4-f23c-4714-93a7-99bc8a3e2595
Bidding Documents
Bidding Documents
-
1.04.22 15:04
anunț de participare modificat tehnica de calcul.pdf
anunț de participare modificat tehnica de calcul.pdf
Documents history
-
anunț de participare modificat tehnica de calcul.pdf
anunț de participare modificat tehnica de calcul.pdf
ID: f7606672-1e6f-4bf7-9cfa-6411c0bf554b
Bidding Documents
-
Anunț de participare (pc) var. modif.signed.pdf
Anunț de participare (pc) var. modif.signed.pdf
ID: f7606672-1e6f-4bf7-9cfa-6411c0bf554b
Bidding Documents
Bidding Documents
-
1.04.22 15:04
Date:
29 Mar 2022, 15:44
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Buna ziua. Termenul de 60 zile solicitat de Dvs pentru livrarea echipamentelor este imposibil de respectat la ziua de azi. Tinind cont de situația actuala pe piața mondiala, din cauza crizei in industria IT, deoarece toti producătorii se confrunta cu mari probleme legate de disponibilitatea componentelor pentru productia echipamentelor electronice, termenul de livrare oferit de producator este de 120 de zile. Satisfacerea termenului de 60 zile calendaristice este posibil NUMAI daca acest echipament se afla in depozit sau in tranzit (adica echipamentul a fost deja comandat cu ceva timp in urma). Astfel, pentru a nu incalca prevederile Legii 131/2015 despre favorizarea unui anumit agent economic, rugam sa modificați termenul de livrare a echipamentului si sa indicati 120 de zile.
Answer (1 Apr 2022, 14:34):
Buna ziua. Vă mulțumim pentru interesul provocat față de procedura în cauză și solicitarea de clarificare acordată.
Astfel, ținem să vă comunicăm, că urmare a examinării solicitării de clarificare, în cadrul ședinței Grupului de lucru pentru achiziții, s-a stabilit că perioada de livrare solicitată, nu răspunde și nu satisface necesitățile autorității contractante. Totodată, ținând cont de informația livrată, privind situația actuală pe piața internațional, dar și analizând procedurile similare desfășurate în SIA RSAP MTender, Grupul de lucru a acceptat și a decis majorarea termenului de livrare a bunurilor, până la 90 zile calendaristice.
În acest contest, Anunțul de participare și documentația de atribuire, vor fi modificate.
Date:
29 Mar 2022, 19:42
Question's name:
Desktop-Power supply
Question:
Vă rugăm să explicați necesitatea unei surse de alimentare minime - 250W.
Answer (31 Mar 2022, 15:53):
Buna ziua. Vă mulțumim pentru solicitarea de clarificare acordată.
Astfel, ținem să vă comunicăm, că specificațiile tehnice pentru stațiile de lucru, lot 1 și lot 2, au fost adaptate la nivelul performaților tehnice și parametrii solicitați. Totodată, la capitolul Blocului de alimentare, echipa tehnică I.P. „CTIF” acceptă micșorarea sarcinii pînă la minim 180W, ceia ce nu va afecta esențial nivelul performanțelor echipamentului solicitat.
În acest contest, specificația tehnică (anexa la Anunț) va fi modificată.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK