Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 5 600 MDL
Period of clarifications: 25 Mar 2022, 15:58 - 4 Apr 2022, 12:00
Submission of proposals: 4 Apr 2022, 12:00 - 15 Apr 2022, 12:00
Auction start date: 18 Apr 2022, 13:46

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Organizarea evidenţei contabile în sistemul bugetar
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor în domeniul contabilității bugetare.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Reglementarea contabilității instituțiilor bugetare;
- Planul de conturi pentru instituțiile bugetare;
- Aspecte teoretice și practice privind organizarea evidenței contabile în sistemul bugetar;
- Reguli generale de înregistrare a faptelor economice în contabilitatea instituțiilor bugetare;
- Contabilitatea veniturilor și cheltuielilor, mijloacelor fixe, materialelor, etc.
- Raportarea financiară în sistemul bugetar.
- Casarea, scoaterea din funcțiunie a mijloacelor fixe
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Specialiști din domeniul tehnologiilor informaționale
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
5 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul I, 2022).
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova;

6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;

6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;

6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Full name
Chiţan Cristina
Contact phone
+37322257752
Purchase data
Date created
Date modified
30 Mar 2022, 16:12
Estimated value (without VAT)
5 600 MDL
The minimum downward of the price
50 MDL
Achizitii.md ID
21053951
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Contract period
18 Apr 2022 03:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Lotul 10 Organizarea evidenţei contabile în sistemul bugetar CPV: 80400000-8 - Adult and other education services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
DUAE
25.03.22 15:58
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Technical Specifications
Documentația Standard format Word
25.03.22 15:58
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Anunț de participare
25.03.22 15:58
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Caiet de Sarcini
25.03.22 15:58
DUAE instruire personalului 2022 modificat
Technical Specifications
DUAE format Word
25.03.22 15:58
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard
25.03.22 15:58
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Anunț de participare actualizat
30.03.22 16:12
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard actualizată
30.03.22 16:12
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Caiet de sarcini actualizat
30.03.22 16:12
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications