1
Enquiry period
with 25.03.2022 15:58
to 04.04.2022 12:00
2
Bidding period
with 04.04.2022 12:00
to 15.04.2022 12:00
3
Auction
with 18.04.2022 11:55
to 18.04.2022 12:05
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 308 000 MDL
Period of clarifications: 25 Mar 2022, 15:58 - 4 Apr 2022, 12:00
Submission of proposals: 4 Apr 2022, 12:00 - 15 Apr 2022, 12:00
Auction start date: 18 Apr 2022, 11:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională

Comunicarea și dezvoltarea personală
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Dezvoltarea abilităţilor de comunicare, prezentare, gestionare eficientă a stresului și conflictelor. Arderea profesională.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Dezvoltarea abilităţilor de comunicare și prezentare.

- Informarea persoanelor fizice şi juridice privind sistemul public de asigurări sociale. Organizarea sistemului de comunicare internă şi externă

- Îmbunătăţirea calităţii consultaţiilor acordate clienţilor CNAS de către specialiştii din cadrul Centrelor de apel specializate prin intermediul telefeonului.

- Managementul conflictelor

- Negocierea în relaţiile cu beneficiarii de servicii publice

- Arderea profesională

- Cunoaşterea psihologică a oamenilor prin aspectele expresive ale personalităţii

- Lucru în echipă. Metode de rezolvare creativă a problemelor apărute în activitate. Sporirea activismului.

- Dialogul social

- Gestionarea eficientă a stresului. Rezolvarea situațiilor de stres
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/ execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
321 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2022 – 6 grupe (174 participanţi).
Semestrul II, 2022 – 5 grupe (147 participanţi).
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova;

6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;

6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;

6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Full name
Chiţan Cristina
Contact phone
+37322257752
Purchase data
Date created
Date modified
30 Mar 2022, 16:12
Estimated value (without VAT)
308 000 MDL
The minimum downward of the price
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21053951
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Contract period
18 Apr 2022 03:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Lotul 4 Comunicarea și dezvoltarea personală CPV: 80400000-8 - Adult and other education services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
DUAE
25.03.22 15:58
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Technical Specifications
Documentația Standard format Word
25.03.22 15:58
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Anunț de participare
25.03.22 15:58
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Caiet de Sarcini
25.03.22 15:58
DUAE instruire personalului 2022 modificat
Technical Specifications
DUAE format Word
25.03.22 15:58
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard
25.03.22 15:58
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Anunț de participare actualizat
30.03.22 16:12
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard actualizată
30.03.22 16:12
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Caiet de sarcini actualizat
30.03.22 16:12

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DIGIWELL

Normalized price: 267 000 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Academia de Administrare Publica

Normalized price: 275 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications