Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 29 000 MDL
Period of clarifications: 24 Mar 2022, 23:13 - 28 Mar 2022, 12:00
Submission of proposals: 28 Mar 2022, 12:00 - 31 Mar 2022, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Rechizite de birou
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Maria Cebotari,2
Web site
---
The contact person
Full name
Rodica Stratan
Contact phone
079706850
Purchase data
Date created
24 Mar 2022, 23:13
Date modified
31 Mar 2022, 12:00
Achizitii.md ID
21053895
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Rechizite de birou
Budget: 29000.0 MDL
Purchase has not taken place
Rechizite de birou
Date:
25 Mar 2022, 13:00
Question's name:
achitatea
Question:
in conditii curende, cind bugetul nu achita la timp pentru marfa livrata - sunta datorii din ianuairie - care sunt garantii din partea dvs pentru achitarea la timp ?
Answer (25 Mar 2022, 16:53):
Metoda şi condiţiile de plată de către Beneficiar vor fi: prin virament în baza facturii fiscale, în termen de 20 zile lucrătoare din momentul transmiterii şi recepţionării acesteia. În ceea ce privește litigiile cauzate de circumstanţe care nu depind de voinţa Părţilor, acestea vor fi soluționate în conformitate cu clauzele contractuale ce urmează a fi negociate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.