1
Enquiry period
with 24.03.2022 10:53
to 13.04.2022 17:00
2
Bidding period
with 13.04.2022 17:00
to 25.04.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 159 585 MDL
Period of clarifications: 24 Mar 2022, 10:53 - 13 Apr 2022, 17:00
Submission of proposals: 13 Apr 2022, 17:00 - 25 Apr 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de renovare a rețelei de apeduct D-500 mm din str. Vl. Korolenko, de la strada N. Testemițanu până la Vl. Korolenko 59, mun. Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
The contact person
Full name
Vitalie Cojocaru
Contact phone
022256797, 068768855
Purchase data
Date created
24 Mar 2022, 10:53
Date modified
6 Apr 2022, 11:17
Achizitii.md ID
21053814
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini korolenko.doc
Bidding Documents
-
24.03.22 10:53
anexe.docx
Bidding Documents
-
24.03.22 10:53
korolenco proiect.pdf korolenco proiect.pdf
Bidding Documents
-
29.03.22 15:38
contract.pdf contract.pdf
Bidding Documents
-
6.04.22 11:09
ap 35.pdf ap 35.pdf
Bidding Documents
-
6.04.22 11:17
Date:
25 Mar 2022, 10:18
Question's name:
modelul contractului
Question:
2.1. Termenul de executare a lucrărilor: în raza municipiului Chișinău, mobilizarea și demararea lucrărilor cât mai curând posibil, dar nu mai mult de 24 ore, de la înștiințarea despre necesitatea prestării lucrărilor solicitate. Acasta prevedere dupa parerea noastra e gresita si vine din contracte de servicii, ori pentru demararea lucrarilor este necesara o autorizatie cit si lucrari de pregatire inclusiv achizitia materialelor, sau cineva crede ca avem in stocuri teava cu d. 400 fonta?
Answer (25 Mar 2022, 14:02):
Bună ziua. Vă mulțumim mult pentru observația făcută. Vor fi operate modificări în modelul de contract după cum urmează: Termenul de executare de maxim 60 zile lucrărtoare; Termenul de mobilizare și demarare a lucrărilor, cât mai curând posibil, dar nu mai mult de 5 zile calendaristice de la data semnării contractului și emiterii ordinului de începere.. Notă: Autorizația despre care vorbiți este în sarcina beneficiarului.
Date:
28 Mar 2022, 11:39
Question's name:
Cot din fonta mufă-capăt neted d.400
Question:
Vă rugăm să precizați la câte grade trebuie să fie cotul din fontă
Answer (28 Mar 2022, 14:08):
2 coturi la 15 grade; 2 coturi la 30 grade și 4 coturi la 45 grade.
Date:
29 Mar 2022, 11:48
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
poz 54 si 58 stipulati buc care?Ori ncarcati f.5
Answer (29 Mar 2022, 15:37):
Poz. 58 este pentru demontare (citiți atent); poz. 54 prevede în sine elementele liniare prefabricate din beton armat. КЦД-15 : 7 buc; КЦ-15-9: 12 buc; КЦП-1-15-2: 7 buc; КЦО-1: 7 buc; КЦ-7-3: 7 buc; Scară metalică 151,2 kg; Capac de ramă tip Л: 7 buc. Totodată găsiți atașat "Proiectul".
Date:
1 Apr 2022, 17:31
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
poz 3, 7, 9 "Sapatura mecanica cu excavator cu cupa de 0,4 - 0,7 mc" acest tip de excavator are greutatea intre 14 - 20 tone , sunt dotate cu senile din metal , asfaltul si pavajul de pe trotuarul din str. Korolenco va ceda sub greutatea utilajului, mai mult ca atit gardul, stilpii, denivelarile terenului unde urmeaza sa fie construit apeductul, vor crea conditii imposibile pentru efectuarea manevrelor necesare din cauza gabaritelor excavatorului. poz. 19 "Imprastierea pamintului ... buldozer cu senile ... in straturi cu grosimea 21-30 cm" poz. 21 "Nivelarea terenului ... buldozer cu senile" Se propune folosirea buldoexcavatorului cu cupa 0,21 - 0,39 mc dotate cu roti din cauciuc pentru toate lucrarile mai sus mentionate poz. 34 , 35 "Piese din PVC" - nu este stipulat SN ? poz. 42 "Teu din fonta" d-400mm = 6 buc , conform specificatiei din proiect ; teu din fonta cu flansa cu suport pentru hidrant diametru 400x100=1buc , teu din fonta cu flansa diametru 400x200=1buc , 400x150=1buc , 400x100=4buc , deci conform specificatiei sunt 7 buc
Answer (5 Apr 2022, 14:03):
Vă mulțumim pentru observațiile făcute. Referitor la tipul excavatorului care urmează a efectua săpăturile menționate, vă comunicăm faptul că aceste aspecte vor fi precizate de comun acord (beneficiar și antreprenor) la etapa de executare nemijlocită a lucrărilor. Pentru piesele din PVC este aplicabil SN4 (vezi proiectul de execuție Specificația utilajelor și a materialelor) Referitor la întrebarea privind cantitatea de doar 6 buc, vă comunicăm că resursa „Teu din fontă cu flanșe și suport pentru hidrant D400x100 mm” a fost introdusă ca material suplimentar în poz. 41. pentru evitarea oricăror neclarități în acest sens, la documentația de atribuire găsiți anexat fișierul „poz. 41 și poz. 42 desfășurate”. Vă mulțumim.
Date:
6 Apr 2022, 08:56
Question's name:
modelul contractului
Question:
4.1.4. Să fie dotat minimum cu trei echipe de specialiști/muncitori, acestea fiind dotate cu instrumente, utilaje, mașini și mecanisme și automobile, etc, în vederea prestării serviciului solicitat, instantaneu în trei cartiere diferite al municipiului Chișinău, în vederea prestării lucrărilor solicitate; 4.1.11. Adresele transmise în ordinea stabilită de către Beneficiar ( ex: prin telefon , e-mail, alte) trebuie să fie recepționate în termen de 24 ore de la data și ora adresării. Refuzul recepționării adresării poate avea loc doar în perioada anului când activitatea uzinelor producătoare de asfalt este sistată și atunci când calitatea lucrărilor de pregătire a săpăturii nu corespunde cerințelor Regulamentului. Termenul de mobilizare pentru execuția fiecărui obiectiv în parte nu va depăși 24 ore. În cazul necesității restabilirii asfaltului deteriorat pe partea carosabilă a străzilor cu trafic intens al circulației rutiere, lucrările vor fi executate în maximum de până la 24 ore. Ș.M.D. D-stre solicitați ca Operatorul economic să prezinte în cadrul licitație ”DECLARAŢIE DE ACCEPTARE A CONDIŢIILOR CONTRACTUALE”, cum putem prezenta o astfel de declarație, dacă nu cunoaștem clauzele exacte a contractului de executarea Lucrărilor. În urma celor expuse solicităm ca în sistem să fie încărcat contractul cu privire la efectuarea lucrărilor, și nu de prestare de servicii. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Answer (6 Apr 2022, 11:11):
Mulțumim pentru observație. Textul contractului a fost ajustat. Vă mulțumim.
Date:
6 Apr 2022, 13:21
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
1. Testarea hidraulică nu o vedem inclusă, or este stipulată undeva? 2. Dupa tabela parametrilor caminelor de apa este mentionat ca marca lor este B-3. Unde vedem pct. aparte referitor la hidro-izolarea lor? or o includem în prețul la elementele din beton armat? 3. Asamblarea conductei d400mm în tuburile de protecție d630mm, in care pct. a caietului de sarcini este stipulat?
Answer (7 Apr 2022, 16:25):
1.Testarea hidraulică lipsește în lista cu cantitățile de lucrări, deoarece nu a fost prevăzută în proiectul de execuție. 2. Hidroizolarea elementelor din beton armat urmează a fi inclusă de către ofertanți în prețul unitar al elementelor circulare din beton armat. 3. Asamblarea despre care vorbiți nu a fost iclusă în lista cu cantitățile de lucrări, totuși, acest fapt nu exonerează viitorul antreprenor de respectarea prevederilor proiectului de execuție (planșa nr. 10).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.