Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
24.03.2022 11:13
to 02.04.2022 11:23
to 02.04.2022 11:23
2
Bidding period
with
02.04.2022 11:23
to 09.04.2022 11:24
to 09.04.2022 11:24
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
299 000 MDL
Period of clarifications:
24 Mar 2022, 11:13 - 2 Apr 2022, 11:23
Submission of proposals:
2 Apr 2022, 11:23 - 9 Apr 2022, 11:24
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de instalare a sistemului de irigare automatizat
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, Scrisului Latin 13
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Mar 2022, 11:13
Date modified
31 Mar 2022, 11:23
Achizitii.md ID
21053813
MTender ID
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
proiect sistem de irigare stadion.pdf
proiect sistem de irigare stadion.pdf
Technical Specifications
-
24.03.22 11:13
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Documents history
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: f90a9521-8da4-4a72-935f-f27a8c805b0e
Bidding Documents
-
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.semnat.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.semnat.pdf
ID: f90a9521-8da4-4a72-935f-f27a8c805b0e
Bidding Documents
Bidding Documents
-
24.03.22 11:28
ds_lucrari.docx
Documents history
-
ds_lucrari.docx
ID: ef5d345b-061f-426c-b061-10a422f1ecf3
Bidding Documents
-
ds_lucrari (1).docx
ID: ef5d345b-061f-426c-b061-10a422f1ecf3
Bidding Documents
Bidding Documents
-
29.03.22 12:07
Date:
28 Mar 2022, 13:56
Question's name:
Proiect
Question:
Proiectul atasat nu corespunde cu caietul de sarcini. Devizul de cheltuieli se va face dupa caietul de sarcini sau dupa proiect?
Answer (28 Mar 2022, 15:12):
Devizul de cheltuieli se va face prioritar dupa proiect.
Date:
28 Mar 2022, 14:01
Question's name:
Sursa de alimentare cu apa
Question:
Unde se afla sursa de alimentare cu apa, si care sunt parametrii sursei( diametrul conductei la care ne bransam, presiunea de lucru, debitul disponibil)
Answer (28 Mar 2022, 15:11):
Sursa de alimentare cu apa este centralizata de la teava orasaneasca
Date:
28 Mar 2022, 14:12
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Caietul de sarcini nu este elaborat conform normelor in constructii. Conform ds_lucrari atasat (Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).
Nu sunt indicate volumele lucrarilor necesare. La compartimentul 3.LUCRARI sunt indicate lucrari care nu se regasesc in lista lucrari disponibile conform normelor de deviz stabilite de legislatie. Spuneti care sunt codurile acestor resurse?
Answer (28 Mar 2022, 17:58):
Lista cu cantitatile de lucrari a fost elaborat in baa unei oferte prezentate de catre un agent economic la solicitarea unui sistem de iriare automatizat.
Prioritar este proeictul dupa care se va efectua sistemul de iriare.
Nu suntem experti in normele de constructii privitor la iriare.
Date:
28 Mar 2022, 14:17
Question's name:
Caiet de sarcini, proiect
Question:
Explicati unde se foloseste pompa CAM 40/22( poz.7 caiet de sarcini)? Parametrii acestei pompe nu corespund cerintelor unui sistem de irigare pentru stadion.
Answer (28 Mar 2022, 18:02):
La prezentarea propunerilor de oferte solicitam respectuos de a include pompa ce ar corespunde cerintelor unui sistem de irigare pentru stadion
Date:
28 Mar 2022, 14:22
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Pentru sisteme de irigare pentru stadioane se folosesc capace speciale pentru aspersoare( mai ales pentru cele care se afla in mijlocul terenului). Aceste capace nu se regasesc in caietul de sarcini. Sunt ele incluse sau nu in costul aspersoarelor?
Answer (28 Mar 2022, 17:58):
sut incluse in costul aspresoarelor
Date:
28 Mar 2022, 14:26
Question's name:
Aspersoare I-60
Question:
Aspersoarele HUNTER I-60, nu se mai produc. De ce ele sunt incluse in caietul de sarcini. Si de ce este inclus doar utilaj marca HUNTER? Sunt o multime de producatori care produc asfel de utilaj pentru irigarea terenurilor sportive.
Answer (28 Mar 2022, 14:56):
Aspresoarele si utilajul marca HUNTER au fost incluse in lisa cu cantitati de lucrari conform unei oferte prezentate de catre agent economic la solicitarea unui ajutor privind sistemul de iriagare automatizat al unui stadion
Date:
28 Mar 2022, 14:34
Question's name:
Conducte si accesorii
Question:
In caietul de sarcini avem Mufa compresiune redusa 50x25, PN16 (blue),Cot compresiune 25x1” Fe, PN16 (blue), dar nu avem teava cu diametrul de 25. Unde folosim aceste fitinguri?
Answer (29 Mar 2022, 09:56):
Rog la elaborarea documentatiei sa va bazati dupa proiect. De inclus cantitatile necesare corect petru irigare automata. Lista cu cantitati a fost elaborata in baza unei oferte prezentate de catre un agent economic la solicitarea unui sistem de irigare automatizat
Date:
28 Mar 2022, 14:40
Question's name:
Teren
Question:
Care sunt dimensiunile terenului care trebuie irigat?
Answer (30 Mar 2022, 09:55):
Dimensiunile terenului pentru irigare este de 108 m X 74 m
Date:
28 Mar 2022, 14:42
Question's name:
Valve
Question:
Reesind din caietul de sarcini nu am gasit fitingul potrivit pentru bransarea electrovalvelor la conducta magistrala. Explicati?
Answer (28 Mar 2022, 18:00):
Caietul de sarcini, sau mai bine zis Lista cu cantitati a fost elaborat in baza unei oferte prezentate ce tine de sistem de irigare automatizat. La prezentarea ofertelor ruam respectuos de a include corect canitatile de lucrari ce tin de un sistem de iriare automatizat pentru stadion
Date:
28 Mar 2022, 23:14
Question's name:
Doc de atribuire
Question:
Conform CPL.01.02:2012
4.1.4 Categoriile de lucrări, codurile lor, unităţile de măsură a lucrărilor şi resurselor
care se includ în lista cu cantităţile de lucrări, trebuie să corespundă cu articolele de
deviz, cu codurile lor şi cu unităţile de măsură prevăzute în Indicatoarele de norme de
deviz pentru lucrări de construcţii, montaj şi reparaţii care sînt în vigoare pe teritoriul
Republicii Moldova.
Legea LP131/2015
Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor
(1) Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite.
(6) Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiţă sau un tip de bunuri, de lucrări şi de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret. În cazul în care nu există un mod suficient de exact de expunere a cerinţelor faţă de achiziţie, iar o astfel de referinţă este inevitabilă, caracteristicile vor include cuvintele „sau echivalentul”.
(9) Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici.
Articolul 40. Documentaţia de atribuire
(1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili în documentaţia de atribuire orice cerinţă, criteriu, regulă şi alte informaţii necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire.
Articolul 41. Modificarea documentației de atribuire
(1) Pînă la expirarea termenului de depunere a ofertelor, autoritatea contractantă are dreptul să modifice documentația de atribuire fie din proprie inițiativă, fie ca răspuns la solicitarea de clarificare a unui operator economic conform art. 35
Autoritatea contractanta este cea care stabileste corect lista cu cantitati de lucrari si bunuri, dar ofertantii propun oferte pentru aceasta lista fara a o modifica.
Luind in consideratie cele expuse mai sus, rugam respectuos sa modificati Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări cu unul care corespunde realitatii, astfel ca ea sa corespunda proiectului si legislatiei in vigoare.
Answer (29 Mar 2022, 12:09):
ne vom conforma conform cadrului legal
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK