Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
23.03.2022 15:10
to 04.04.2022 10:00
to 04.04.2022 10:00
2
Bidding period
with
04.04.2022 10:00
to 13.04.2022 10:00
to 13.04.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 515 000 MDL
Period of clarifications:
23 Mar 2022, 15:10 - 4 Apr 2022, 10:00
Submission of proposals:
4 Apr 2022, 10:00 - 13 Apr 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de pregătire a terenului: defrișare manuală a suprafețelor împădurite cu tufișuri și arbuști, săpături mecanice cu excavatorul, nivelarea suprafeței terenului; lucrări de reparație, sacrificarea usoară a împetruirii, inclusiv reprofilarea, amenajarea fundației și îmbracamintei rutiere a drumurilor, amenajarea stratului de egalizare din beton asfaltic cu agregate mărunte, îmbrăcăminte de beton asfaltic cu agregate marunte pe o suprafata de 6 000 m2 cu grosimea de 4 cm
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Mar 2022, 15:10
Date modified
26 Mar 2022, 8:21
Achizitii.md ID
21053771
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a drumului L242 Ciuluc-Hiliuți Rautelul Nou
Budget: 2515000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini/borderou de lucrari
23.03.22 15:10
anunt de participare_drum hiliuti.pdf
anunt de participare_drum hiliuti.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
23.03.22 15:10
documentatia standart lucrari.docx
Bidding Documents
Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari
23.03.22 15:10
model_declaratie_ro.doc
Bidding Documents
Declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
23.03.22 15:10
Date:
26 Mar 2022, 08:21
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (26 Mar 2022, 09:38):
Conform anuntului de participare, autoritatea contractanta accepta tipul de garantie pentru oferta - Scrisoare de garantie bancara în cuantum de 1 % din valoarea ofertei fără TVA, pe un termen de 60 de zile, (nu mai mic decît termenul de valabilitate a ofertei 60 de zile) parafata de bancă, conform anexei nr.9 din documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK