Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 190 000 MDL
Period of clarifications: 21 Mar 2022, 11:54 - 23 Mar 2022, 10:00
Submission of proposals: 23 Mar 2022, 10:00 - 28 Mar 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Rechizitelor de birou conform specificațiilor tehnice
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
The contact person
Full name
Egor Russu
Contact phone
+373 79722282
Purchase data
Date created
21 Mar 2022, 11:54
Date modified
28 Mar 2022, 10:00
Achizitii.md ID
21053590
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Lot-1 Rechizite de birou pentru 2022
Date:
22 Mar 2022, 17:10
Question's name:
evaluare
Question:
загрузите пожалуйста anexa 23 в excel c прописанными формулами - для оценки - для избежания ошибки
Answer (22 Mar 2022, 17:16):
Acest lucru a fost anticipat, în documentația de atribuire găsiți și Anexa nr. 23 (varianta excell), cu formula deja setată.
Lot-1 Rechizite de birou pentru 2022
Date:
22 Mar 2022, 17:42
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Demonstrarea experienței minime a operatorului economic în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit. Este posibil de indicat datele in declaratie, dar cu prezentarea ulterioara a contractelor? Contractele furnizorului nu sunt documne publice, este secret comercial.
Answer (22 Mar 2022, 18:15):
Da, anume din acest motiv sa solicitat completarea declarației conform Anexei nr. 12, ulterior, Autoritatea contractantă poate solicita documentele confirmative
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.