1
Enquiry period
with 19.03.2022 10:32
to 29.03.2022 11:00
2
Bidding period
with 29.03.2022 11:00
to 04.04.2022 16:30
3
Auction
05.04.2022 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 200 000 MDL
Period of clarifications: 19 Mar 2022, 10:32 - 29 Mar 2022, 11:00
Submission of proposals: 29 Mar 2022, 11:00 - 4 Apr 2022, 16:30
Auction start date: 5 Apr 2022, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Cartofi alimentari
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017 și Legea nr.306/2018.
HG nr.115/2013, HG nr.929/2009 şi HG nr.1279/2008.
Condiții de calitate: HG nr.929/2009, anexa 6 standard, UNECE FFV - 52.
Ambalaj: saci de plasă a câte 20-25 kg. (etichetați în modul stabilit).
Condiţii de livrare a mărfii:
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului în garnizoana Chişinău, Bălți și Cahul pe parcursul lunilor mai– august anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, la data şi în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare (Depozit alimentar), remise prin poşta electronică către (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail (număr de telefon), la care vor fi primite comenzile);
- marfa va fi însoțită de certificatul de inofensivitate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Colesnic Elena
Contact phone
022-25-21-28
Purchase data
Date created
19 Mar 2022, 10:12
Date modified
19 Mar 2022, 10:32
Estimated value (without VAT)
1 200 000 MDL
The minimum downward of the price
4 800 MDL
Achizitii.md ID
21053551
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Lupu 37
Contract period
19 Apr 2022 10:16 - 23 Dec 2022 10:23
List of positions
1)
Title
Cartofi alimentari CPV: 03212100-1 - Potatoes
Quantity: 120000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Draft contract - special conditions
Documentația standard
19.03.22 10:32
DUAE.doc
Evaluation Criteria
Documentul unic de achiziții european
19.03.22 10:32
Documentația standard.docx
Draft contract - special conditions
Documentația standard
19.03.22 10:32
Anunț de participare.signed.pdf Anunț de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
19.03.22 10:32

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Sija-Prim SRL

Normalized price: 932 400 MDL
Status: Winner
Reason: La lotul „Cartofi alimentari”, unicul ofertant este SRL „Sija Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic menționat la lotul dat, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Totodată, reieşind din necesitatea stringentă de asigurare cu produse alimentare a efectivului de militari, s-a decis achiziţionarea lotului „Cartofi alimentari” de la operatorul economic SRL „Sija Prim”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications