1
Enquiry period
with 18.03.2022 12:04
to 11.04.2022 09:00
2
Bidding period
with 11.04.2022 09:00
to 14.04.2022 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 252 620 MDL
Period of clarifications: 18 Mar 2022, 12:04 - 11 Apr 2022, 9:00
Submission of proposals: 11 Apr 2022, 9:00 - 14 Apr 2022, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

,,Resistematizarea și reparația bibliotecii a CEMF ,,Raisa Pacalo”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Testemiţanu,28
Web site
---
The contact person
Full name
Marandiuc Aculina
Contact phone
069257814
Purchase data
Date created
18 Mar 2022, 12:04
Date modified
21 Mar 2022, 11:08
Achizitii.md ID
21053498
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae cemf raisa pacalo.doc
Bidding Documents
DUAE
18.03.22 12:04
documentatie standard cemf raisa pacalo.docx
Bidding Documents
documentatie standard
18.03.22 12:04
caiet de sarcini cemf raisa pacalo.rtf
Bidding Documents
caiet de sarcini
18.03.22 12:04
anunt de participare cemf raisa pacalo modificat.pdf anunt de participare cemf raisa pacalo modificat.pdf
Bidding Documents
anunt de participare modificat
21.03.22 11:08
Date:
18 Mar 2022, 16:23
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Answer (18 Mar 2022, 17:01):
Prezentați scrisoare de garanție banca emisă de o bancă comercială.
Date:
19 Mar 2022, 15:44
Question's name:
Documentatia de atribuire
Question:
Buna ziua, conform Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, atr.74 p.5 Termenul de executare a contractului de achiziții publice se stabileşte în documentaţia de atribuire şi ulterior se transpune în contract, avînd în vedere necesităţile rezonabile ale autorităţii contractante. Acesta se va calcula luînd în considerare complexitatea achiziţiei preconizate, cantitatea subcontractată anticipat şi timpul real solicitat pentru producerea, stocarea şi transportarea bunurilor de la punctele de furnizare sau pentru prestarea serviciilor. Astfel menționăm că conform Anuntului de Participare p.12 Termenul solicitat de executare a contractului este de 45 zile calendaristice. Intrebarea noastra este urmatoare: cit de rezonabil este termenul de 45 zile calendaristice , tinind cont de complexitatea lucrarilor din punc de vedere tehnologic, ce expert in domeniu va sugerat ca 45 zile calendaristice sunt suficiente de a executa lucrarea destul de complexa. De ce intentionat micsorati termenul de executie, si induceti companiile cu buna credinta sa nu participe la lucrarea data pentru ca din star se intelege ca 45 zile calendaristice este un termen foarte mic si ireal. In fine da de ce nu 30 zile de ce nu 15 zile, pentru ca asa doriti D-stra?. Din start se crează impresia ca lucrarea este favorizata pentru cineva anume, iar ulterior acestuia ii vor fi prelungiti termenii de executie. Solicitam respetuos sa indicati un termen rezonabil, din punc de vedere tehnic, de executare alucrarilor, care minim ar fi de 90 zile. Vă sugerăm să consultati un expert in domeniu si sa indicati un termen real. Nu inteleg de ce toti antreprenorii toti antreprenorii tac, doar este clar ca intentionat este micsorat termenul de executie. Nu este un termen rezonabil!!
Answer (21 Mar 2022, 11:00):
Ca instituție de învățământ lucrările pot fi efectuate în vacanța de vară. În afară de lucrările de reparație trebuie timp pentru montarea rafturilor, mobilierului. Biblioteca are fondul de carte mai mare de 80 mii exemplare, necesită timp pentru prelucrarea, sistematizarea volumului mare de carte și pregătirea către începutul anului de studii. Maxim ce ne putem permite, de a mări termenul de executare a lucrărilor cu 15 zile. Termenii și condițiile de executare solicitați : maxim 60 zile calendaristice după primirea ordinului de începere a execuției.
Date:
24 Mar 2022, 17:34
Question's name:
Documentatia de atribuire
Question:
De acord cu al doilea comentariu. Mai intii anularea din cauze "smeshnye", termen de executie tot "smeshnoi" ce urmeaza? indicarea directa a celui care trebuie sa cistige?
Answer (25 Mar 2022, 10:32):
La prima publicare a fost comisã o eroare tehnicã, care a fost înlãturatã. În rest conformativã anuntului de participare si caietului de sarcini.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.