1
Enquiry period
with 17.03.2022 11:30
to 18.03.2022 12:00
2
Bidding period
with 18.03.2022 12:00
to 22.03.2022 12:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 25 000 MDL
Period of clarifications: 17 Mar 2022, 11:30 - 18 Mar 2022, 12:00
Submission of proposals: 18 Mar 2022, 12:00 - 22 Mar 2022, 12:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Plicuri personalizate cu imprimarea logoului AGEPI
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
17 Mar 2022, 11:26
Date modified
17 Mar 2022, 11:30
Estimated value (without VAT)
25 000 MDL
Achizitii.md ID
21053413
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
25 Mar 2022 11:29 - 30 Dec 2022 11:29
List of positions
1)
Title
Plicuri personalizate cu imprimarea logoului AGEPI CPV: 30199200-2 - Envelopes, letter cards and plain postcards
Quantity: 10000.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Poșta Moldovei

Normalized price: 15 150 MDL
Status: Winner
Reason: Referitor la MTender ID nr. ocds-b3wdp1-MD-1647509198540 din 17.03.2022, cu deschiderea ofertelor la 22.03.2022, ora 12:00. Stimați operatori economici! Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Plicurilor personalizate cu imprimarea logoului AGEPI, Cod CPV 30199200-2, conform necesităţilor AGEPI pentru perioada bugetară 2022. Până la termenul limită – data 22.03.2022, ora 12:00, au fost depuse 3 (trei) oferte de către următorii operatori economici: 1) ÎS ”Poșta Moldovei” cu propunerea financiară 15150,00 lei fără TVA; 2) ”GVP Moldova” S.R.L. cu propunerea financiară 18550,00 lei fără TVA (conform ofertei), suma rectificată 22650,00 lei fără TVA; 3) ”REXART” S.R.L. cu propunerea financiară 23000,00 lei fără TVA. În conformitate cu art. 69 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele: 1) Oferta prezentată de operatorul economic ÎS ”Poșta Moldovei” corespunde tuturor cerințelor de calificare și criteriului de evaluare expus în pct. 23 din Anunțul de participare, toate documentele solicitate au fost prezentate. Oferta se încadrează în valoarea estimată planificată a procedurii de achiziții (25000,00 lei fără TVA). 2) Oferta prezentată de operatorul economic ”GVP Moldova” S.R.L. se încadrează în valoarea estimată planificată a procedurii de achiziții (25000,00 lei fără TVA), corespunde cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, toate documentele solicitate au fost prezentate. În specificațiile de preț este comisă o eroare aritmetică: a fost omisă în calcul suma pentru poziția 3. Astfel, incluzând în calcul poziția 3, valoarea achiziției se majorează de la 18550,00 lei (indicată în ofertă) la 22650,00 lei fără TVA. 3) Oferta prezentată de operatorul economic ”REXART” S.R.L. se încadrează în valoarea estimată planificată a procedurii de achiziții (25000,00 lei fără TVA), corespunde cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice. În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării și comparării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziția Plicurilor personalizate cu imprimarea logoului AGEPI, Cod CPV 30199200-2, lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1647509198540 din 17.03.2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic ÎS ”Poșta Moldovei”, cu propunerea financiară în sumă totală de 15150,00 lei fără TVA/18180,00 lei cu TVA.
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

GVP MOLDOVA

Normalized price: 18 550 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Rexart

Normalized price: 23 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications