Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
14.03.2022 16:16
to 25.03.2022 10:00
to 25.03.2022 10:00
2
Bidding period
with
25.03.2022 10:00
to 04.04.2022 10:00
to 04.04.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
203 476,38 MDL
Period of clarifications:
14 Mar 2022, 16:16 - 25 Mar 2022, 10:00
Submission of proposals:
25 Mar 2022, 10:00 - 4 Apr 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Rechizite de birou conform necesităţilor Armatei Naţionale
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
14 Mar 2022, 16:16
Date modified
23 Mar 2022, 7:40
Achizitii.md ID
21053190
MTender ID
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Hîrtie albă A4, 80 gr./m2 (1x500) foi
Budget: 107708.34 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 2 - Hîrtie albă A3, 80 gr./m2 (1x250) foi
Budget: 4987.5 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 3 - Hîrtie albă A5, 80 gr./m2 (1x500) foi
Budget: 1458.34 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 4 - Hîrtie p/u notiţe adezivă 75 x75 mm diferite culori - set
Budget: 2500.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Hîrtie pentru notiţe simplă 90x90 - set 100 file
Budget: 3517.86 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 6 - Index adeziv plastic, 5 culori, 12x50 mm
Budget: 11000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 8 - Agendă A5 anul 2023 (culori închise)
Budget: 11500.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 9 - Agendă A4 anul 2023 (culori închise)
Budget: 2000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 11 - Mapă din plastic cu elastic la colţ A4, culoare neagră
Budget: 4875.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 14 - Bibliograf A4/50 mm 180 grade negru și albastru
Budget: 1329.17 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 15 - Folii trans/te A5 cu 100 buc/1 pachet minim 40 mk
Budget: 3241.67 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 25 - Ascuţitoare cu container (diametru mai mare de 40 mm)
Budget: 565.0 MDL
Active
Lot nr. 38 - Calculator de mână 15x20 cm cu baterie solară
Budget: 733.34 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 39 - Baterii AA alcaline LR6 AA E91
Budget: 880.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 41 - Plic DL, 110x220mm, hârtie albă 80 gr/m2, fond de protecție, lipire siliconică
Budget: 83.34 MDL
Active
Lot nr. 42 - Plic LC6, 114x162mm, hârtie albă 80 gr/m2, fond de protecție, lipire siliconică
Budget: 307.09 MDL
Active
Lot nr. 43 - Plic LC5, 162x229mm, hârtie albă 80 gr/m2, fond de protecție, lipire siliconică
Budget: 550.0 MDL
Active
Lot nr. 44 - Plic TB5 cu 3 burdufe, 175x250x20mm, hartie kraft 90 gr/m2, lipire siliconică
Budget: 4150.0 MDL
Active
Lot nr. 45 - Plic TC4, 229x324mm, hârtie albă 90 gr/m2, fond de protecție, lipire siliconică
Budget: 2500.0 MDL
Active
Lot nr. 46 - Plic TC4 cu 3 burdufe, 229x324x40mm, hârtie kraft 120 gr/m2, lipire siliconică
Budget: 3750.0 MDL
Active
Lot nr. 47 - Foarfece 210 mm cu maner cauciucat
Budget: 916.67 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 48 - Aţă de cusut dosare 30m alba si neagră
Budget: 487.5 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
anunt de participare rechizite de birou 14.03.2022.signed.pdf
anunt de participare rechizite de birou 14.03.2022.signed.pdf
Bidding Documents
Anunţ de participare
14.03.22 16:16
documentatia standard rechizite de birou.docx
Bidding Documents
Documentaţia standard word
14.03.22 16:16
documentatia standard rechizite de birou .signed.pdf
documentatia standard rechizite de birou .signed.pdf
Bidding Documents
Documentaţia standard pdf
14.03.22 16:16
Hîrtie albă A4, 80 gr./m2 (1x500) foi
Date:
23 Mar 2022, 07:40
Question's name:
termenul de achitare
Question:
trezoria din ianuarie nu trasnfera pentru marfa livrata, care este garantia pentru achitarea la timp ?
Answer (23 Mar 2022, 08:53):
Buna ziua. Metoda şi condiţiile de plată de către Cumpărător/Beneficiar vor fi efectuate conform pct. 3.4. din Anexa nr.24 ”Model-contract” la Documentatia standard.
Hîrtie albă A4, 80 gr./m2 (1x500) foi
Date:
23 Mar 2022, 07:40
Question's name:
termenul de achitare
Question:
trezoria din ianuarie nu trasnfera pentru marfa livrata, care este garantia pentru achitarea la timp ?
Answer (23 Mar 2022, 08:53):
Buna ziua. Metoda şi condiţiile de plată de către Cumpărător/Beneficiar vor fi efectuate conform pct. 3.4. din Anexa nr.24 ”Model-contract” la Documentatia standard.
Hîrtie albă A4, 80 gr./m2 (1x500) foi
Date:
23 Mar 2022, 09:02
Question's name:
achitare
Question:
Dvs nu ati raspuns la intrebare, termenul de achitarea este stipulat in contract, doar trrezoria nu respecta termenul, in conditii curente care sunt garantii pentru achitare la termen ?
Answer (23 Mar 2022, 16:52):
Buna ziua. Metoda şi condiţiile de plată de către Cumpărător/Beneficiar vor fi efectuate conform pct. 3.4., iar în cazul nerespectării acestora vor surveni prevederile pct. 10.4., după cum este menţionat în contractul-model.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK