Select the type of procedure
Commercial procurement
21052939
1
Enquiry period
with
09.03.2022 15:55
to 21.03.2022 10:00
to 21.03.2022 10:00
2
Bidding period
with
21.03.2022 10:00
to 28.03.2022 10:00
to 28.03.2022 10:00
3
Auction
29.03.2022 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
986 828,36 MDL
Period of clarifications:
9 Mar 2022, 15:55 - 21 Mar 2022, 10:00
Submission of proposals:
21 Mar 2022, 10:00 - 28 Mar 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Construcția apeductului în sectorul locativ D: "Rețele de apeduct cu conectare individuală a beneficiarilor din s. Budești, mun. Chișinău (sector D)". Etapa II.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4814, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Budeşti, str. Chișinăului, 131.
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Mar 2022, 15:55
Date modified
10 Mar 2022, 14:39
Achizitii.md ID
21052939
MTender ID
CPV
45240000-1 - Lucrări de construcţii de lucrări hidraulice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
8 caiet de sarcini budesti retele (sector d) caiet de sarcini (1).rtf
Bidding Documents
-
9.03.22 15:55
2 ds_lucrari apeduct sector d.semnat.pdf
2 ds_lucrari apeduct sector d.semnat.pdf
Bidding Documents
-
9.03.22 15:55
3 duae_apeduct sector d.semnat.pdf
3 duae_apeduct sector d.semnat.pdf
Bidding Documents
-
9.03.22 15:55
1 anunt_de_participare_lucrari_apeduct sector d.semnat.pdf
1 anunt_de_participare_lucrari_apeduct sector d.semnat.pdf
Bidding Documents
-
9.03.22 15:55
Date:
10 Mar 2022, 14:39
Question's name:
Anunt
Question:
Conform anunt de participare ca obligatoriu trebuie sa prezentam "Actul care permite executarea
tipurilor de lucrări solicitate" , ce document anume trebue sa fie la desciderea ofertei ?Licenta pentru constructii este anulata pentru intreprinderii, in obligatoriu actul care permite executarea este Certificat de e atestare Tehnico-profesională a dirigintelui de șantier,dar acest certificat ati pus in alt punct ca document obligatoruu.Clarificati va rog.
Answer (10 Mar 2022, 14:52):
Buna ziua.
Extrasul din registru în care sunt enumerate tipurile de lucrări pe care întreprinderea le poate efectua.
Date:
10 Mar 2022, 15:08
Question's name:
Mediu angajati
Question:
numarului mediu de angajati pe ultimii 3 ani, ca criteriul de evaluare nu mai mic de 15 ,dar daca acest volum de lucru pot executa 5 perosane? Acest punct este contrară principiului transparenței achizițiilor publice și principiului tratamentului egal, de imparțialitate, nediscriminare, în privința tuturor ofertanților și operatorilor economici, statuate la art. 7 din Legea nr. 131/2015.
Answer (10 Mar 2022, 16:47):
Ofertantul va face dovada numarului mediu de angajati pe ultimii 3 ani, nu mai mic de 15 angajati, indiferent de faptul ca poate sa se execute lucrarile doar de 5 persoane pentru a dovedi ca pot fi inlocuiti unii lucratori in cazul in care apare situatia de incapacitate temporară de munca a unuia sau a mai multor lucratori implicati în executarea lucrarilor.
Acest punct asigura autoritatea contractanta ca lucrarile nu se vor stopa in situația actuala privind COVID-19 si alte situații imprevizibile.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK