1
Enquiry period
with 04.03.2022 20:03
to 15.03.2022 12:00
2
Bidding period
with 15.03.2022 12:00
to 28.03.2022 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 5 692 491 MDL
Period of clarifications: 4 Mar 2022, 20:03 - 15 Mar 2022, 12:00
Submission of proposals: 15 Mar 2022, 12:00 - 28 Mar 2022, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

În cadrul acestei achiziții urmează a fi realizate următoarele lucrări:

Va fi modernizată curtea grădiniței „Raza Soarelui” aici va fi construit și amenajat un teren de mini fotbal, va fi creat loc de joacă pentru copii cu o suprafață de 220 m2 unde vor fi instalate 7 elemente de joacă, va fi amenajat spațiu pentru fitness cu o suprafață de 120 m2 unde vor fi instalate peste 4 elemente, vor fi create căile de acces cu o suprafață de 175 m2, vor fi montați 207 m2 de pavaj, vor fi instalate 10 scaune și urne, vor fi plantați peste 126 de arbori și arbuști și peste 1500 m2 de terasament al gazonului va fi realizat;

Vor fi modernizate Pavilioanele pentru copii pe teritoriul Grădiniței de Copii Nr. 1 din oraș, vor fi modernizate 70 m2 de căi de acces spre aceste pavilioane, precum și calea de acces spre grădiniță cu o suprafață de 817 m2 care actualmente este într-o stare degradată;

Va fi creat un scuar cu o infrastructură din zero, în cadrul căruia vor fi create căi de acces pentru unități de transport cu o suprafață de 533 m2 și căi pietonale și alei cu o cu o suprafață de 615 m2, va fi creat loc de joacă pentru copii cu o suprafață de 400 m2 unde vor fi instalate 8 elemente de joacă și un spațiu pentru fitness cu o suprafață de 140 m2 cu instalarea a 4 elemente. În cadrul Scuarului va mai fi creat un teren de mini-fotbal cu 60 scaune, vor fi instalate 14 bănci și tot atâtea urne, o masă de tenis, o masă de șah și două mese cu scaune pentru relaxare, va fi realizat terasamentul a 2085 m2 de spațiu unde vor fi plantați peste 229 arbori și arbuști. În total va fi creată o zonă de agrement pentru locuitorii zonei de revitalizare dar și pentru întreg orașul cu o suprafață de 4485 m2 de spațiu amenajat.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Web site
---
The contact person
Full name
Denis Gudumac
Contact phone
+37323125646
Purchase data
Date created
4 Mar 2022, 19:44
Date modified
7 Mar 2022, 7:52
Achizitii.md ID
21052815
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
adr nord singerei 2 anunt de participare(1)(1).docx
Bidding Documents
-
4.03.22 20:03
adr nord singerei 2-documentatiastandardlucrari(1).doc
Bidding Documents
-
4.03.22 20:03
adr nord singerei 2-duae formular nou(1)(1).doc
Bidding Documents
-
4.03.22 20:03
adr nord singerei 2 -declaratiero(2)(1)(1).doc
Bidding Documents
-
4.03.22 20:03
forma 5 singerei 2.pdf forma 5 singerei 2.pdf
Bidding Documents
-
4.03.22 20:03
caiet singerei 2.pdf caiet singerei 2.pdf
Bidding Documents
-
4.03.22 20:03
Date:
7 Mar 2022, 07:52
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Answer (7 Mar 2022, 09:21):
Bună ziua. Această licitație prevede forma garanției ofertei numai prin scrisoare de garanție bancară. Vă rugăm să constituiți garanția ofertei prin scrisoare de garanție bancară. Menționăm că la pct. 126 din HG 638/2020 este indicat următorul lucru: 126. Garanția pentru ofertă se exprimă în lei moldovenești sau în valută străină și ESTE CONSTITUITĂ DUPĂ CUM SE MENȚIONEAZĂ ÎN DOCUMENTAȚIA DE ATRIBUIRE, prin UNA dintre următoarele forme: 1) scrisoare de garanție bancară; 2) transfer pe contul autorității contractante; 3) cauțiune; 4) acreditivul „stand-by”; 5) alte forme care nu contravin legii.
Date:
10 Mar 2022, 13:23
Question's name:
Experienta similara
Question:
Se va lua in considerare experienta similara privind amenajarea terenurilor de joaca, pavilioanelor, echipamentelor fitness? Careva solicitari la echiapmentele de joaca? Certificat de coformitate ?
Answer (12 Mar 2022, 10:02):
În cadrul licitației sunt eligibile lucrările din domeniul construcțiilor civile, industriale și inginerești. Grupul de lucru se va putea expune concret asupra experienței numai la prezentarea actelor: anexelor 12 și 13, contractelor și recepțiilor. Cerințele față de echipamentele de joacă sunt expuse în caietul de sarcini. Alte detalii pot fi consultate și analizate în proiectul tehnic care este disponibil la sediul ADR Nord. Certificate de conformitate sunt solicitate.
Date:
11 Mar 2022, 11:44
Question's name:
caiet de sarcini 8.1.1
Question:
Poz 11 la ce se aplica coeficientul?
Answer (12 Mar 2022, 09:57):
Coeficientul 1.25 se aplica la toată poziția din motiv că în conformitate cu documentația de proiect grosimea stratului de asfalt este de 5cm, iar in poziția 11 are 4cm.
Date:
11 Mar 2022, 11:53
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Va rugam sa ne explicati rolul resurselor din F5 la materiale marunte, daca pozitia contine din start acest coeficient ?
Answer (12 Mar 2022, 09:55):
Resursa 26.3 din poziția 26 Forma 5 este prevăzută de către norma respectivă si presupune cu resurse aferente (materiale mărunte de construcții) necesare pentru executarea lucrării respective. Acest material poate fi inclusiv si substanța antiger care se utilizează la lucrări de betonare pe timp rece sau alte materiale mărunte si conform normei costul acestui material se calculează la maxim 1,5 % din costul materialelor de baza utilizate in norma respectiva.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.