1
Enquiry period
with 03.03.2022 13:44
to 07.03.2022 09:00
2
Bidding period
with 07.03.2022 09:00
to 10.03.2022 09:00
3
Auction
11.03.2022 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 60 000 MDL
Period of clarifications: 3 Mar 2022, 13:44 - 7 Mar 2022, 9:00
Submission of proposals: 7 Mar 2022, 9:00 - 10 Mar 2022, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Genţi pentru transportare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Galina Uzun
Contact phone
022-50-48-37
Purchase data
Date created
3 Mar 2022, 13:44
Date modified
4 Mar 2022, 17:17
Achizitii.md ID
21052701
CPV
18920000-4 - Articole de voiaj
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
3.03.22 13:44
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Anexe la Documentaţia standard.pdf
3.03.22 13:44
anexa la anunţul de participare.signed.pdf anexa la anunţul de participare.signed.pdf
Technical Specifications
Anexa la Anunţul de participare
3.03.22 13:44
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
Anexe la Documentaţia standard.word
3.03.22 13:44
Date:
4 Mar 2022, 17:17
Question's name:
Mostrele vor fi prezentate in decurs de 2 zile lucratoare din data solicitarii
Question:
Vă rugăm să prelungiți termenul de prezentare a mostrelor și termenul de livrare a bunurilor, reieșind din situația de urgență în țară și dificultatea importului mărfii.
Answer (7 Mar 2022, 08:59):
Buna ziua. Termenul pentru prezentarea mostrelor prevăzut în Anunţul de participare nu va fi modificat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.