1
Enquiry period
with 02.03.2022 14:28
to 14.03.2022 10:00
2
Bidding period
with 14.03.2022 10:00
to 23.03.2022 10:00
3
Auction
24.03.2022 13:51
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 10 000 MDL
Period of clarifications: 2 Mar 2022, 14:28 - 14 Mar 2022, 10:00
Submission of proposals: 14 Mar 2022, 10:00 - 23 Mar 2022, 10:00
Auction start date: 24 Mar 2022, 13:51

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Masă 2100 x 800 x 760 cu capac pentru trecere fire chrom şi cu comoduri:
Comodul nr.1 500 x 750 x 670 este dotată cu 3 sertare cu glisiera cu închidere lină şi lacăt centralizat. Comodul nr.2 500 x 1760 x 670 este dotată cu 3 secţii a câte 2 despărţituri, dintre care o secţie este dotată cu o uşă cu închidere lină şi lacăt centralizat, realizat PAL Melaminat de culoare nuc întunecat 9450 PR prelucrat cu ABS. Suprafaţa şi lateralele mesei sunt din PAL grosimea 36mm Încleiat cu ABS 2/ 44 mm. Masa este dotată cu anexe pentru vizitatori 1500 x 800 x 720 cu picior 720 x 450.
După desemnarea câştigătorului la lotul dat, operatorul economic va fi invitat de a efectua măsurări repetate şi de a se stabili toate detaliile tehnice.(conform Anexei nr.1 la Anunţul de participare)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Angela Prozorov
Contact phone
022504506
Purchase data
Date created
2 Mar 2022, 14:01
Date modified
7 Mar 2022, 11:51
Estimated value (without VAT)
10 000 MDL
The minimum downward of the price
100 MDL
Achizitii.md ID
21052624
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
1 Apr 2022 14:12 - 31 Dec 2022 14:22
List of positions
1)
Title
Lotul nr. 7 Masă CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
Declaraţie
2.03.22 14:28
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE
2.03.22 14:28
anexa nr. 1 la anunţul de participare.signed.pdf anexa nr. 1 la anunţul de participare.signed.pdf
Technical Specifications
Anexa nr. 1 la anunţul de participare
2.03.22 14:28
duae.docx
Bidding Documents
DUAE W
2.03.22 14:28
declaratie.doc
Bidding Documents
Declaraţie W
2.03.22 14:28
anexe la documentatia standard - modificat.signed.pdf anexe la documentatia standard - modificat.signed.pdf
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard
7.03.22 11:51
anexe la documentatia standard - modificat.docx
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard W
7.03.22 11:51
anunt de participare - modificat.signed.pdf anunt de participare - modificat.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
7.03.22 11:51

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Cabinet Plus / Acvilin -Grup SRL

Normalized price: 12 916,66 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications