Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
28.02.2022 17:03
to 17.03.2022 09:18
to 17.03.2022 09:18
2
Bidding period
with
17.03.2022 09:18
to 21.03.2022 09:18
to 21.03.2022 09:18
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 096 468,93 MDL
Period of clarifications:
28 Feb 2022, 17:03 - 17 Mar 2022, 9:18
Submission of proposals:
17 Mar 2022, 9:18 - 21 Mar 2022, 9:18
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de îmbrăcăminte a trotuarelor din or. Fălești, inclusiv străzile Ștefan Neaga, Alexandru cel Bun, Vasile Alexandri
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Str. Ştefan cel Mare şi Sfînt 73
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Feb 2022, 17:03
Date modified
9 Mar 2022, 11:37
Achizitii.md ID
21052532
MTender ID
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de îmbrăcare a trotuarului str. Ștefan Neaga
Budget: 258715.36 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lucrări de îmbrăcare a trotuarului str. Alexandru cel Bun
Budget: 389841.27 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lucrări de îmbrăcare a trotuarului str. Vasile Alexandri
Budget: 447912.3 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
Documents history
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: 21fdebf7-0371-4245-af05-0b043bd54a63
Bidding Documents
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: 21fdebf7-0371-4245-af05-0b043bd54a63
Bidding Documents
Bidding Documents
-
1.03.22 11:15
Date:
5 Mar 2022, 08:48
Question's name:
Anunț de participare
Question:
Publicați vă rog Anunțul de participare
Answer (9 Mar 2022, 11:38):
Publicat
Date:
11 Mar 2022, 09:47
Question's name:
Anunț de participare
Question:
Pandemia, criza energetică, starea de urgență, instabilitatea zilnică a prețurilor la materiale și alimente se răsfrîng grav și asupra activității agenților economici. Indexarea de la 1 aprilie 2022 a venitului lunar minim garantat necesită ca să modificați spre majorare valoarea achiziției.Nu este mai bine să amînați achiziția pînă ce vor fi clarități de ameliorare a situației existente?
Answer (11 Mar 2022, 12:10):
Daca nu vor fi depuse oferte - achizitia va fi amanată.
Date:
11 Mar 2022, 16:39
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua. Sintem indignati de modalitatea de organizare a procedurii date de achizitii. Conform cerintelor de atribuire a lucrarilor stipulate in caietul de sarcini, dumneazoastra solicitati Garantia Bancara. Garantia Bancara are o valabilitate din data limita de depunere a ofertelor. La moment aveti de trei ori prelungirea termenului limita de depunere. Se creaza inpresia ca ne jucam dea concursul, ori identificati un operator anume. Pentru intocmirea, rectificarea si schimbarea perioadei de valabilitate a garantiei tot este o procedura la care suportam cheltueli. Rugam sa confirmati o data finala, data limita de depunere a ofertelor, pentru a nu duce in eroare pe noi operatorii economici care vrem sa participam la procedura de achizitie data.
Answer (15 Mar 2022, 09:18):
Termenul limita de depunere a ofertelor - conform SIA RSAP MTender
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK