Public procurement
21052492
Rechizite de birou.
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
33 333,33 MDL
Period of clarifications:
28 Feb 2022, 11:36 - 2 Mar 2022, 12:00
Submission of proposals:
2 Mar 2022, 12:00 - 9 Mar 2022, 11:00
Auction start date:
10 Mar 2022, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Rechizite de birou pentru anul 2022, conform anunțului de participare.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2089, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, satul Goian
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
2 Mar 2022, 10:55
Estimated value (without VAT)
33 333,33 MDL
The minimum downward of the price
333 MDL
Achizitii.md ID
21052492
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2089, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Goian (UATSN), comuna Ciorescu, satul Goian.
Contract period
21 Mar 2022 02:00 - 25 Apr 2022 03:00
List of positions
1)
Title
Rechizite de birou pentru anul 2022
CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 72.0
Unit of measurement: Numar
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The history of the auction
View auction
Rechizite de birou.
Date:
2 Mar 2022, 08:43
Question's name:
Lot separat pentru plicuri, sau sa efectuarea evaluării pe pozitii
Question:
Buna ziua. Rugam sa creati un lot separat pentru plicuri sau sa efectuati evaluarea pe pozitii /loturi aparte/ permitand astfel tuturor ofertantilor interesati sa participle la achizitia respectiva.
Answer (2 Mar 2022, 10:53):
Buna ziua, în anunțul de participare , Rechizite de birou”, vor fi operate modificări și ulterior anunțul de participare va fi publucat în două loturi și anume: lot separat privind achiziționarea plicurilor și lot separat privind achiziționarea rechizitelor de birou. PROCES-VERBAL/DECIZIA nr.11 al şedinţei grupului de lucru pentru achiziţii a Penitenciarului nr.10–Goian.
procedura de achiziții rechizite de birou pentru anul 2022,
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK