1
Enquiry period
with 24.02.2022 13:19
to 10.03.2022 12:00
2
Bidding period
with 10.03.2022 12:00
to 17.03.2022 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 39 650 MDL
Period of clarifications: 24 Feb 2022, 13:19 - 10 Mar 2022, 12:00
Submission of proposals: 10 Mar 2022, 12:00 - 17 Mar 2022, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Certificări:
- Declarație de conformitate CE/SM și/sau Certificat de conformitate CE/SM
- Prezenţa instrucţiunii de utilizare a produsului, în limba de stat, în care se confirmă cerințele produsului;
- Confirmarea precum la livrare termenul de valabilitate a produsului va fi nu mai mic de 80% din termenul total de valabilitate a acestuia;
- Confirmarea prezentării certificatului de calitate pentru fiecare lot la fiecare tranşă;
- prezentarea a 4 unităţi pentru testarea tehnică, acestea fiind însoţite de certificate de calitate
Destinaţie: pentru recoltarea şi procesarea sîngelui uman donat.
Proprietăţi:
Materiale de bază ale plasticului – polivinilhlorid și dietilftalat;
Containerul pentru recoltarea sîngelui – volum de 450 ml asigurat cu soluţie anticoagulantă;
Containerul pentru transferul componentului sanguin – volum de 400 ml;
Containerul pentru transferul componentului sanguin:
a) 1 la număr;
b) cu un volum de 400 ml;
Containerele vor fi asigurate cu:
a) două orificii, în partea superioara, pentru fixarea acestuia în presele de separare a dispozitivului de separare în componente sanguine;
b) două racorduri, în partea superioară pentru conexiunea la sistemul de transfuzie;
c) fante pe părțile laterale, bine stanate și decupate, pentru fixarea tubulaturei pilot a acestuia;
d) fantă pe partea inferioară, pentru suspendarea containerului în suportul de transfuzie.
Soluţia anticoagulantă – va conţine citrat de natriu, fosfat, adenină şi dextroză în volum de 63ml;
Etichetele de fond şi marcajul - inviolabile şi rezistente la T minus 80°C şi umiditate sporită, asugurate cu cod-bare pentru identificare serie/lor;
Sistemul de recoltare a probei sanguine de laborator:
a) pentru eprubetă vacum;
b) dotată cu holder şi ac;
c) integrat în sistemul închis şi steril al tubulaturii de recoltare;
d) asigurate cu clame;
e) amplasat pe tubulatura de recoltare pînă la ramificarea racordului Y care va conține :
Tubulatura de prelevare a sîngelui de donator cu 10 segmente aliatorii și cod numeric de identificare a acestora ;
Tubulaturile de transfer a componentelor sanguine asigurat cu lungimea tubulaturii de transfer nu mai mică de 40 cm, prezența codului numeric de identificare a acestora și asigurat cu clamă.
f) utilizare ulterioară inofensivă – obligatoriu prezent.
Forma de ambalare: fiecare unitate ambalată separat, livrate în ambalaj securizat, marcat şi etichetat de producător cu menţionarea datelor de identitate (denumire, număr lot/serie, inclusiv identificare prin cod bare, termenii de valabilitate, condiţii de păstrare) şi prezenţa notificărilor „DE UZ UNIC”, „STERIL”. Datele de identitate expuse pe ambalaj vor coincide în mod obligator cu cele de pe eticheta containerului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
The contact person
Full name
Beiu Svetlana
Contact phone
022-10-90-70
Purchase data
Date created
24 Feb 2022, 10:52
Date modified
24 Feb 2022, 13:19
Estimated value (without VAT)
39 650 MDL
Achizitii.md ID
21052347
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Contract period
1 Apr 2022 11:59 - 31 Dec 2022 13:06
List of positions
1)
Title
Sistem închis de containere de plastic pentru recoltarea și procesarea sîngelui uman donat în componente sanguine volum 450/400 ml CPV: 33600000-6 - Pharmaceutical products
Quantity: 650.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
5 documentația standard produsele diagnostice 2022 (3).docx
Bidding Documents
Documentați standard
24.02.22 13:19
4 specificații de preț anexa 23.docx
Bidding Documents
Specificații de preț Anexa 23
24.02.22 13:19
2 documentul unic de achiziții european (1).docx
Bidding Documents
DUAE
24.02.22 13:19
anunț de participare pdf.pdf anunț de participare pdf.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare
24.02.22 13:19
3 specificații tehnice anexa 22.docx
Bidding Documents
Specificații tehnice Anexa 22
24.02.22 13:19

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ICS "Farmina" SRL

Normalized price: 32 370 MDL
Status: Winner
Reason: ca urmare a corespunderii cu toate cerințele de calificare solicitate şi prezentării celui mai mic preț
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SC"Imunotehnomed"SRL

Normalized price: 39 377 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Pharmony

Normalized price: 50 700 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications