Status Cancelled
Estimated value without VAT 428 494 MDL
Period of clarifications: 23 Feb 2022, 18:04 - 28 Feb 2022, 15:00
Submission of proposals: 28 Feb 2022, 15:00 - 3 Mar 2022, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Materiale tehnico-sanitare conform Caietului de sarcini

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Autoritatea contractantă a decis anularea procedurii de în temeiul art. 71 alin. (1) lit. ¬d) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, din considerentul că unicul ofertant nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție cuprinse în documentaţia de atribuire.
Date of cancellation
22 Mar 2022, 10:22
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Full name
Olesea Dînga
Contact phone
022-205265
Purchase data
Date created
23 Feb 2022, 18:04
Date modified
22 Mar 2022, 10:23
Achizitii.md ID
21052324
CPV
44410000-7 - Articole pentru baie şi bucătărie
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lavoar
Budget: 8900.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 8 - Vas de WC
Budget: 13900.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 9 - Set de accesorii
Budget: 11340.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Lot nr. 14 - Sifon cu pahar
Budget: 2160.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Lot nr. 16 - Furtun F 1/2x M1/2
Budget: 2550.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Lot nr. 18 - Site pentru duş
Budget: 21000.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Purchase has not taken place
Cancelled
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Cancelled
Lot nr. 33 - Țeavă PPR ø 20
Budget: 2700.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 34 - Țeavă PPR ø 25
Budget: 7800.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 35 - Mufă PPR ø-20
Budget: 150.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 36 - Mufă PPR ø-25
Budget: 150.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Lot nr. 55 - Brățară ø 15
Budget: 1000.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 60 - Radiatoare secţii
Budget: 13200.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 61 - Capac pentru WC
Budget: 7600.0 MDL
Purchase has not taken place
Cancelled
Cancelled
Lot nr. 66 - Spumă montaj
Budget: 4920.0 MDL
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 71 - Clește papagal
Budget: 2700.0 MDL
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 75 - Ruletă
Budget: 480.0 MDL
Purchase has not taken place
Cancelled
Date:
24 Feb 2022, 05:15
Question's name:
caet de sarcini
Question:
buna ziua, modificati va rog caetul de sarcini ca sa fie mai putine loturi, va dati seama de chit timp este nevoie de facut ofeerte pentru atitea loturi? o pozitie de 200 lei ati facut lot, noi achitam 25 lei de lot la simpals ce este egal cu 10% din lotu dat
Answer (24 Feb 2022, 10:20):
Buna ziua! Autoritatea contractantă la împărțirea pe loturi în cadrul procedurii de achiziție a aplicat prevederile art. 39 alin. (1) și alin. (2) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, conform cărora autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentația de atribuire, iar în sensul alineatului de mai sus, autoritatea contractantă stabilește obiectul fiecărui lot pe baze cantitative, adaptând dimensiunea contractelor individuale astfel încît să corespundă mai bine capacităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, sau pe baze calitative, în conformitate cu diferitele meserii şi specializări implicate, pentru a adapta conţinutul contractelor individuale mai îndeaproape la sectoarele specializate ale întreprinderilor mici și mijlocii, sau în conformitate cu diferitele faze ulterioare ale proiectului. Concomitent, conform condițiilor contractuale impuse de S.R.L. SIMPALS, costul serviciilor oferite pentru fiecare lot în parte a cărui valoare depășeșete 5000 lei constituie 25 lei, inclusiv TVA, respectiv, argumentul invocat de Dvs. este nefondat. Mulțumim!
Date:
24 Feb 2022, 11:29
Question's name:
Loturi
Question:
Comasati va rog mai multe pozitii intr-un lot, asa cum este necesar de a pregati foarte multe documente pentru fiecare positie in parte, + ca nu e comod de participat la foarte multe licitatii electronice cu pas de micsorare de 2-5 lei. Nu e comod deloc.
Answer (24 Feb 2022, 12:01):
Buna ziua! Autoritatea contractantă la împărțirea pe loturi în cadrul procedurii de achiziție a aplicat prevederile art. 39 alin. (1) și alin. (2) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, conform cărora autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentația de atribuire, iar în sensul alineatului de mai sus, autoritatea contractantă stabilește obiectul fiecărui lot pe baze cantitative, adaptând dimensiunea contractelor individuale astfel încît să corespundă mai bine capacităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, sau pe baze calitative, în conformitate cu diferitele meserii şi specializări implicate, pentru a adapta conţinutul contractelor individuale mai îndeaproape la sectoarele specializate ale întreprinderilor mici și mijlocii, sau în conformitate cu diferitele faze ulterioare ale proiectului.
Date:
25 Feb 2022, 15:58
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
evaluarea se va face pret /calitate sau cel mai mic pret?
Answer (25 Feb 2022, 16:01):
Buna ziua! Criteriul aplicat la evaluarea ofertelor va fi cel mai mic preț, în concordanță cu corespunderea cerințelor tehnice solicitate conform Caietului de sarcini. Mulțumim!
Date:
28 Feb 2022, 13:17
Question's name:
PROPUNEREA OFERTELOR
Question:
Vă rugăm să prelungiți perioada de valabilitate pentru depunerea propunerilor. Trebuie să pregătiți o mulțime de documente.
Answer (28 Feb 2022, 13:28):
Buna ziua! Autoritatea contractantă la stabilirea termenului de depunere a ofertelor în cadrul procedurii de achiziție a aplicat prevederile art. 57 alin. (6) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Totodată ținem să menționăm, că la depunerea ofertelor, operatorii economici urmează să prezinte doar cinci documente obligatorii, menționate în pct. 16 din Anunțul de participare, restul actelor indicate în pct. 17 al aceluiași document, se prezintă ulterior la solicitarea autorității contractante. Multumim!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.