1
Enquiry period
with 21.02.2022 11:41
to 24.02.2022 13:00
2
Bidding period
with 24.02.2022 13:00
to 28.02.2022 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 135 000 MDL
Period of clarifications: 21 Feb 2022, 11:41 - 24 Feb 2022, 13:00
Submission of proposals: 24 Feb 2022, 13:00 - 28 Feb 2022, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Înregistrator video de tip tribrid; Sistem de supraveghere video (echipament, inclusiv lucrări de montare/instalare)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Bolboșenco
Contact phone
022822178
Purchase data
Date created
21 Feb 2022, 11:41
Date modified
21 Feb 2022, 14:53
Achizitii.md ID
21052139
CPV
32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt_participare_vm sistem_video_2022.docx
Bidding Documents
-
21.02.22 11:41
Date:
21 Feb 2022, 14:53
Question's name:
Clarificari
Question:
Deviz se solicita doar pu lucrari? In acest caz in devizul pu lucrari , pozitiile pu echipamente tb sa fie cu pret zero?
Answer (23 Feb 2022, 12:01):
Da, devizul de cheltuieli se solicită doar pentru lucrări. Pozițiile pentru echipamente vor fi indicate cu preț zero.
Date:
21 Feb 2022, 15:03
Question's name:
Lucrari de instalare
Question:
• Montarea Camerelor video-7buc; • Montarea switch Poe-2buc.; • Trasarea cablului FTP-305m; • Trasarea tub flexibil -100m; • Conectarea și programarea echipamentului la NVR. Pentru lucrări de instalare Ofertantul va prezenta documentatia de deviz ( formele nr.3, nr.5, nr.7 desfășurat corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii). normativele cheltuielilor de regie, beneficiul de deviz, cheltuielile pentru transportarea materialelor și salariul mediu pe ramură pentru muncitori-constructori nu poate fi mai mare decît cel stabilit de Ministerul economiei și infrastructurii. Sumele indicate în deviz trebuie să corespundă cu sumele din oferta prezentată. Ofertantul este obligat să ia cunoștință cu volumul lucrărilor ce vor fi executate. Intrebare: Rugam sa e xplicati, pu ce s-a intocmit Anexa 1 si Anexa 2 cu pozitiile pentru echipamente si materiale, daca la pozitia 19 la lucrari se solicita intocmirea devizului si sumele din oferta sa corespunda cu cele din deviz. Corect ar fi sa fie o singura modalitate de prezentare a ofertei ori prin metoda de deviz ori prin metoda in care ati format Anexa1 si Anexa 2, deoarece prin metoda de deviz este greu de extras echipamentele , ca sa corespunda exact.
Answer (23 Feb 2022, 12:02):
Anexa 1 și Anexa 2 este doar pentru bunuri, inclusiv valoarea totală a lucrărilor. Devizul se solicită doar pentru lucrări, conform CP L.01.01-2012 „Instrucțiuni privind întocmirea devizelor pentru lucrările de construcție-montaj prin metoda de resurse". Formularele F7, F3, F5 se vor prezenta la solicitare, în cadrul evaluării ofertelor.
Date:
21 Feb 2022, 15:30
Question's name:
LUCRARI DE INSTALARE
Question:
Pentru lucrări de instalare Ofertantul va prezenta documentația de deviz (formele nr.3, nr.5, nr.7 desfășurat corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii). Normativele cheltuielilor de regie, beneficiul de deviz, cheltuielile pentru transportarea materialelor și salariul mediu pe ramură pentru muncitori-constructori nu poate fi mai mare decît cel stabilit de Ministerul economiei și infrastructurii. Sumele indicate în deviz trebuie să corespundă cu sumele din oferta prezentată. Ofertantul este obligat să ia cunoștință cu volumul lucrărilor ce vor fi executate. Intrebare: Va rugam , sa explicati, pu ce s-a format Anexa 2 , daca la punctul 19 pu lucrari se solicita intocmirea devizului? Dupa cum ati mentionat mai sus, ca sumele din deviz tb sa corespunda cu cele din oferta , sunteti la curent , ca din cauza aplicarii normativelor cheltuielilor de regie, beneficiul de deviz, cheltuielile pentru transportarea materialelor este foarte dificil de extras din WINsMETA toate pozitiile si sa corespunda si cu forma din Anexa 2? Sunteti la curent ca unele pozitii de materiale indicate in Anexa 2 , in WINSMETA se calculeaza conform normativelor pu anumite pozitii de baza? Daca tot se solicita Deviz in WinSmeta, de ce nu este considerat ca de baza, cu respectarea cantitatilor de echipamente si materiale solicitate, care pot fi verificate in F3?
Answer (23 Feb 2022, 12:03):
Anexa 1 și Anexa 2 este doar pentru bunuri, inclusiv valoarea totală a lucrărilor. Devizul se solicită doar pentru lucrări, conform CP L.01.01-2012 „Instrucțiuni privind întocmirea devizelor pentru lucrările de construcție-montaj prin metoda de resurse". Formularele F7, F3, F5 se vor prezenta la solicitare, în cadrul evaluării ofertelor.
Date:
22 Feb 2022, 11:27
Question's name:
participanti
Question:
Pot participa și companiile de pază particulare ?
Answer (22 Feb 2022, 14:48):
Buna ziua, Da, oferta poate fi depusă și de către companiile de pază particulare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.