Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
16 700 MDL
Period of clarifications:
17 Feb 2022, 14:12 - 18 Feb 2022, 14:30
Submission of proposals:
18 Feb 2022, 14:30 - 22 Feb 2022, 14:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Scaner de documente pentru birou
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În baza deciziei grupului de lucru pentru achiziții nr.31 din 25.02.2022, s-a decis anularea procedurii de achiziție cu completarea caietului de sarcini, pe motivul identificării unor omisiuni, care nu puteau fi corectate la etapa evaluării ofertelor.
Date of cancellation
2 Mar 2022, 10:18
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Feb 2022, 14:12
Date modified
17 Mar 2022, 14:29
Achizitii.md ID
21051994
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
17 Feb 2022, 14:42
Question's name:
parametrii tehnici
Question:
Va rog sa ne informati ce aveti in vedere prin specificatia scanare catre Imprimanta?
Scanare către email, folder rețea, USB, FTP, imprimantă
??
Answer (17 Feb 2022, 16:15):
Buna ziua, scaneru transmite informația direct spre destinațiile menționare. Spre imprimantă - se printează direct documentul scanat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK