1
Enquiry period
with 11.02.2022 15:21
to 21.02.2022 10:00
2
Bidding period
with 21.02.2022 10:00
to 14.03.2022 10:00
3
Auction
with 15.03.2022 10:00
to 15.03.2022 12:23
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 4 166 666,65 MDL
Period of clarifications: 11 Feb 2022, 15:21 - 21 Feb 2022, 10:00
Submission of proposals: 21 Feb 2022, 10:00 - 14 Mar 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Echipament special pentru consolidarea capacităților de intervenție în domeniul menținerii, asigurării, restabilirii ordinii și securității publice, conform cerințelor stabilite în Documentația standard atașată.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Vizir
Contact phone
022739368
Purchase data
Date created
11 Feb 2022, 15:21
Date modified
11 Feb 2022, 16:44
Achizitii.md ID
21051597
CPV
18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Cască antiglonț
Budget: 483333.33 MDL
Active
Set protecție mâini picioare
Budget: 417916.67 MDL
Active
Cască antivandal
Budget: 172083.33 MDL
Active
Mască antigaz
Budget: 442500.0 MDL
Active
Mănuși tactice
Budget: 73750.0 MDL
Active
Centură tactică cu huse
Budget: 125000.0 MDL
Active
Baston telescopic autoapărare
Budget: 58333.33 MDL
Purchase has not taken place
Cătușe
Budget: 50000.0 MDL
Active
Lanterne
Budget: 50000.0 MDL
Purchase has not taken place
Dispozitiv electroșoc
Budget: 42500.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
-
11.02.22 15:21
imagini la caiet sarcini.docx
Bidding Documents
-
11.02.22 15:21
declarație.doc
Bidding Documents
-
11.02.22 15:21
anexe la documentația standard.docx
Bidding Documents
-
11.02.22 15:21
caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
11.02.22 15:21
documentatia standard.pdf documentatia standard.pdf
Bidding Documents
-
11.02.22 16:12
Date:
11 Feb 2022, 16:44
Question's name:
Documentatie
Question:
Institutia Dvs exceleaza in materie de birocratie si complicarea procedurilor de achizitie. Ati inclus absolut tot ce se putea de inclus pentru a face cat mai anevoioasa si mai consumatoare de timp pregatirea pentru procedura de achizitie... Contracte... mostre in 3 zile dupa deschiderea ofertelor... Dvs stiti prea bine ca astfel de cerinte exlud concurenta in procedura deachiztie... Ne puteti explica la ce bun trebuie experienta in viderea unor manusi sau a unor centruri sau a unei masti anigaz? Cu ce va ajuta experienta? Nu evaluati oferta in dependenta de pret si produsul ofertat? Ce va ofera in plus un agent economic care a mai vandut masti antigaz, fata de un agent economic ce nu a mai vandut masti antigaz...de exemplu... Nimic nu se schimba in tara asta... indfiferent de guvernari.
Answer (11 Feb 2022, 16:59):
Buna ziua. Toate cerințele au fost stabilite ca urmare a necesităților autorității contractante și problemele cu care s-a confruntat la acest compartiment pe parcursul anilor precedenți. Este o procedură în care sunt solicitate echipamente speciale care vor asigura viața și sănătatea colaboratorilor. Este destul de important ca bunurile propuse să corespundă cerințelor și să fie supuse testărilor care vor justifica nivelul de funcționare și protecție a utilizatorilor. Esperiența furnizorului este destul de importantă, deoarece sunt niste bunuri cu destinație specifică.
Date:
14 Feb 2022, 10:25
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Va rugam sa anexati anunt de paticipare. Sa daca ii anexat , care el?
Answer (14 Feb 2022, 10:35):
Buna ziua. În pachetul documentației standard se regăsește Anunțul de participare. Vă rugăm să reexaminați suplimentar documentele atașate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.