1
Enquiry period
with 08.02.2022 13:01
to 19.02.2022 17:16
2
Bidding period
with 19.02.2022 17:16
to 12.03.2022 17:16
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 2 557 500 MDL
Period of clarifications: 8 Feb 2022, 13:01 - 19 Feb 2022, 17:16
Submission of proposals: 19 Feb 2022, 17:16 - 12 Mar 2022, 17:16
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Teste pentru detectarea SARS-CoV-2 conform necesităților instituțiilor beneficiare, pentru anul 2022
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
8 Feb 2022, 12:57
Date modified
17 Feb 2022, 17:16
Estimated value (without VAT)
2 557 500 MDL
Achizitii.md ID
21051386
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Contract period
31 Mar 2022 13:01 - 31 Dec 2022 13:01
List of positions
1)
Title
Set de izolare a ARN virusului SARS CoV-2 CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 36500.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Set PCR pentru detecția virusului SARS CoV-2 CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 36500.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
contract model.doc
Bidding Documents
-
8.02.22 13:01
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
8.02.22 13:01
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
8.02.22 13:01
caiet de sarcini teste covid.pdf caiet de sarcini teste covid.pdf
Bidding Documents
-
17.02.22 16:50
lista de distribuție.docx
Bidding Documents
-
17.02.22 16:50
formularele.xlsx
Bidding Documents
-
17.02.22 16:50
anunt de participare modificat 17.02.2022.pdf anunt de participare modificat 17.02.2022.pdf
Bidding Documents
-
17.02.22 16:50

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DITA ESTFARM S.R.L

Normalized price: 1 286 555,65 MDL
Status: Winner
Reason: corespunderea tuturor cerintelor
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SC"Imunotehnomed"SRL

Normalized price: 1 455 766 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Sanmedico

Normalized price: 1 500 150 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

GBG-MLD SRL

Normalized price: 2 007 500 MDL
Status: Awaiting
5
Participant(s) name(s):

AELO GRUP

Normalized price: 2 290 375 MDL
Status: Awaiting
6
Participant(s) name(s):

ICS "Farmina" SRL

Normalized price: 2 553 175 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Teste pentru detectarea SARS-CoV-2 conform necesităților instituțiilor beneficiare, pentru anul 2022
Date:
12 Feb 2022, 15:35
Question's name:
Termeni și condiții de livrare
Question:
Bună Ziua, Rugăm să concretizați următorul aspect: Celelalte 75% din bunuri vor fi luate într-o singură tranșă?
Answer (14 Feb 2022, 09:20):
75% din cantitatea testelor vor fi livrate în termen de 30 de zile de la solicitarea beneficiarilor.
Teste pentru detectarea SARS-CoV-2 conform necesităților instituțiilor beneficiare, pentru anul 2022
Date:
15 Feb 2022, 10:23
Question's name:
Termeni și Condiții de livrare
Question:
Bună Ziua, Luând în considerație specificul mărfii și cerința ca termenul restant la momentul livrării să fie de 90% și faptul că produsele trebuie transportate la temperaturi de -20oC, operatorii economici o să fie obligați să importe marfa nouă la fiecare comandă. Pentru a oferi un produs calitativ la un preț accesibil rugăm să indicați numărul exact de tranșe. Vă mulțumesc pentru înțelegere.
Answer (18 Feb 2022, 18:03):
Urma a clarificări dvs. menționăm că beneficiarii finali, nu pot stabili cu exactitate un grafic de livrare, având în vedere că nu cunosc de câte teste o sa aibă nevoie pe toată perioada executării contractului.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications