Select the type of procedure
Commercial procurement
21051386
1
Enquiry period
with
08.02.2022 13:01
to 19.02.2022 17:16
to 19.02.2022 17:16
2
Bidding period
with
19.02.2022 17:16
to 12.03.2022 17:16
to 12.03.2022 17:16
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 557 500 MDL
Period of clarifications:
8 Feb 2022, 13:01 - 19 Feb 2022, 17:16
Submission of proposals:
19 Feb 2022, 17:16 - 12 Mar 2022, 17:16
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Teste pentru detectarea SARS-CoV-2 conform necesităților instituțiilor beneficiare, pentru anul 2022
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Feb 2022, 13:01
Date modified
17 Feb 2022, 17:16
Achizitii.md ID
21051386
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini teste covid.pdf
caiet de sarcini teste covid.pdf
Documents history
-
caiet de sarcini teste covid.pdf
caiet de sarcini teste covid.pdf
ID: 02ad8a18-9eff-4d9f-86f3-8d5b7e1f5c04
Bidding Documents
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: 02ad8a18-9eff-4d9f-86f3-8d5b7e1f5c04
Bidding Documents
Bidding Documents
-
17.02.22 16:50
lista de distribuție.docx
Documents history
-
lista de distribuție.docx
ID: 7e95775b-a092-4a00-b330-957ad0c0dc81
Bidding Documents
-
lista de distribuție.docx
ID: 7e95775b-a092-4a00-b330-957ad0c0dc81
Bidding Documents
Bidding Documents
-
17.02.22 16:50
formularele.xlsx
Documents history
-
formularele.xlsx
ID: 882f67fe-f5b7-4d7d-8d4e-9cfd1d74a026
Bidding Documents
-
formularele.xlsx
ID: 882f67fe-f5b7-4d7d-8d4e-9cfd1d74a026
Bidding Documents
Bidding Documents
-
17.02.22 16:50
anunt de participare modificat 17.02.2022.pdf
anunt de participare modificat 17.02.2022.pdf
Documents history
-
anunt de participare modificat 17.02.2022.pdf
anunt de participare modificat 17.02.2022.pdf
ID: bcd48431-8998-42d9-ab47-7bbca54397d4
Bidding Documents
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: bcd48431-8998-42d9-ab47-7bbca54397d4
Bidding Documents
Bidding Documents
-
17.02.22 16:50
Date:
10 Feb 2022, 14:17
Question's name:
cantitati
Question:
Buna ziua,
Va rugam sa cocretizati daca cantitatile sunt in seturi sau teste. La o pozitie ati indicat set, la alta pozitie ati indicat teste. In cazul in care cantitatea este pentru seturi, rugam sa indicati cantitatea exacta de teste per set. Va multumim anticipat.
Answer (17 Feb 2022, 11:37):
Denumirea poziției ,,Teste PCR pentru detecția virusului SARS CoV-2” va avea alt conținut ,,Set PCR pentru detecția virusului SARS CoV-2”. Mulțumim pentru clarificare.
Teste pentru detectarea SARS-CoV-2 conform necesităților instituțiilor beneficiare, pentru anul 2022
Date:
12 Feb 2022, 15:35
Question's name:
Termeni și condiții de livrare
Question:
Bună Ziua,
Rugăm să concretizați următorul aspect:
Celelalte 75% din bunuri vor fi luate într-o singură tranșă?
Answer (14 Feb 2022, 09:20):
75% din cantitatea testelor vor fi livrate în termen de 30 de zile de la solicitarea beneficiarilor.
Teste pentru detectarea SARS-CoV-2 conform necesităților instituțiilor beneficiare, pentru anul 2022
Date:
15 Feb 2022, 10:23
Question's name:
Termeni și Condiții de livrare
Question:
Bună Ziua,
Luând în considerație specificul mărfii și cerința ca termenul restant la momentul livrării să fie de 90% și faptul că produsele trebuie transportate la temperaturi de -20oC, operatorii economici o să fie obligați să importe marfa nouă la fiecare comandă. Pentru a oferi un produs calitativ la un preț accesibil rugăm să indicați numărul exact de tranșe.
Vă mulțumesc pentru înțelegere.
Answer (18 Feb 2022, 18:03):
Urma a clarificări dvs. menționăm că beneficiarii finali, nu pot stabili cu exactitate un grafic de livrare, având în vedere că nu cunosc de câte teste o sa aibă nevoie pe toată perioada executării contractului.
Date:
17 Feb 2022, 10:48
Question's name:
cantitati
Question:
Conform legii, raspunsurile la clarificari trebuie date in cel mult 3 zile. Intrebarea despre cantitati , a fost pusa pe data de 10 februarie , si astazi este 18 februarie..
Answer (17 Feb 2022, 11:32):
Potrivit art. 35 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, termenul de a răspunde la clarificări este de 6 zile. pe parcursul zile va fi atașat caietul de sarcini modificat, astfel, poziția ,,Teste PCR pentru detecția virusului SARS CoV-2” va avea alt conținut ,,Set PCR pentru detecția virusului SARS CoV-2”. Mulțumim pentru clarificare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK