1
Enquiry period
with 04.02.2022 15:02
to 15.02.2022 09:00
2
Bidding period
with 15.02.2022 09:00
to 28.02.2022 09:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 427 000 MDL
Period of clarifications: 4 Feb 2022, 15:02 - 15 Feb 2022, 9:00
Submission of proposals: 15 Feb 2022, 9:00 - 28 Feb 2022, 9:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

3.Cușca ALIF
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
4 Feb 2022, 14:54
Date modified
7 Feb 2022, 16:00
Estimated value (without VAT)
427 000 MDL
Achizitii.md ID
21051251
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Contract period
1 Mar 2022 02:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
3.1.Cușca ALIF - construcție monobloc din titan. Suprafața osteointegrativă din titan poros, care permite creșterea osoasă în structura cageului ("ingrowth"). Conține orificii p/u fixarea cageului în corpuri adiacente cu minim 3 șuruburi. Conține mecanism p/u blocarea șuruburilor. Varianta lordotică cu minim 2 unghiuri lordotice diferite. Minim 4 înălțimi diferite a cageiului. Șuruburi autotarodante minim 4 lungimi. Compatibil CT și RMN; Material: cușcă - Titan. Certificat CE și/sau declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare p/u produsele oferite - Certificat ISO 13485 p/u produsele oferite - Catalogul producătorului p/u produsele oferite - catalog și/sau pliant original sau copie p/u produsele oferite confirmat prin semnătura și ștampila participantului, pe suport hârtie sau în format electronic pe CD (împreună cu fișierul ofertei electronice)* În ofertă se va indica codul produsului oferit p/u a putea fi identificat conform catalogului prezentat. Instrucțiunea de utilizare tradusă în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) - la livrare - Instruirea specialiștilor în centre de referință specializate a producătorului p/u produsele care nu au fost folosite anterior, în termen de o lună de la solicitare. CPV: 33184100-4 - Surgical implants
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
3.2.Set de instrumente - gratuit în folosință. Componența minimă a setului: 1.trusa de stelirizare specială: 1buc; 2.mâner – cheia p/u implantare: 1buc; 3.trialuri p/u fiecare mărime a cageului: 1buc; 4.tarod multiaxial: 1buc; 5.șurubelniță multiaxială p/u șuruburi: 1buc; 6.impactor: 1buc; 7.extractor trial/cage: 1buc. Certificat CE și/sau declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare p/u produsele oferite - Certificat ISO 13485 p/u produsele oferite - Catalogul producătorului p/u produsele oferite - catalog și/sau pliant original sau copie p/u produsele oferite confirmat prin semnătura și ștampila participantului, pe suport hârtie sau în format electronic pe CD (împreună cu fișierul ofertei electronice)* În ofertă se va indica codul produsului oferit p/u a putea fi identificat conform catalogului prezentat. Instrucțiunea de utilizare tradusă în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) - la livrare - Instruirea specialiștilor în centre de referință specializate a producătorului p/u produsele care nu au fost folosite anterior, în termen de o lună de la solicitare. CPV: 33184100-4 - Surgical implants
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
7.duae (new 26.11.20) 21051251.doc
Bidding Documents
-
4.02.22 15:02
5.anunt de participare 21051251.pdf 5.anunt de participare 21051251.pdf
tenderNotice
-
7.02.22 15:36
6.doc. standard new 21051251.docx
Bidding Documents
-
7.02.22 16:00

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

MT International Group

Normalized price: 399 880 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ORTOFIX

Normalized price: 426 500 MDL
Status: Winner
Reason: ok
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications