1
Enquiry period
with 01.02.2022 16:26
to 04.02.2022 00:00
2
Bidding period
with 04.02.2022 00:00
to 09.02.2022 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 184 500 MDL
Period of clarifications: 1 Feb 2022, 16:26 - 4 Feb 2022, 0:00
Submission of proposals: 4 Feb 2022, 0:00 - 9 Feb 2022, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Produse de îngrijire personală (scutice) pentru anul 2022

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4571, MOLDOVA, Dubăsari, s.Cocieri, Țărmului 1B
Web site
---
The contact person
Full name
Sveta Timus
Contact phone
067603168
Purchase data
Date created
1 Feb 2022, 16:26
Date modified
2 Feb 2022, 9:34
Achizitii.md ID
21051069
CPV
33700000-7 - Produse de îngrijire personală
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentația standart pampers cvm.semnat (1).pdf documentația standart pampers cvm.semnat (1).pdf
Bidding Documents
-Documentația standart scutice 2022
1.02.22 16:26
anunți de participare pampers cvm.semnat.pdf anunți de participare pampers cvm.semnat.pdf
tenderNotice
-Anunți de participare scutice 2022
1.02.22 16:26
Date:
2 Feb 2022, 09:34
Question's name:
Documante
Question:
Certificat pentru confirmarea capacităţii executării calitative a contractului de achiziţie de stat. Ce document se cere?
Answer (2 Feb 2022, 09:52):
Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiarăpentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 1)realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct.16 din anexa nr.2,care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor sau serviciilor; 2)declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional; 3) situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizat şi înregistrat de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară. Documentația standart Ord. MF nr. 115 din 15.09.2021
Date:
2 Feb 2022, 09:34
Question's name:
Anunt
Question:
Certificat pentru confirmarea capacităţii executării calitative a contractului de achiziţie de stat. Ce document se cere
Answer (2 Feb 2022, 12:55):
Documentația standart Ord. MF nr. 115 din 15.09.2021
Date:
3 Feb 2022, 15:46
Question's name:
Doc-te
Question:
Certificat pentru confirmarea capacităţii executării calitative a contractului de achiziţie de stat. Ce document se cere? Este de ajuns raportul financiar?
Answer (3 Feb 2022, 15:56):
baza tehnico-materiala: oficiu, clădire, depozite, transport proprii sau în arenda.... Adresa firmei, telefon, e-mail, numărul de angajați, numărul și amplasarea depozitelor.... raport financiar.
Date:
3 Feb 2022, 16:15
Question's name:
Anunt
Question:
Certificat pentru confirmarea capacităţii executării calitative a contractului de achiziţie de stat. De ce nu ati incarcat in sistem un exemplu de certificatul dat
Answer (3 Feb 2022, 16:40):
Произвольная форма. Укажите все пункты перечисленные выше.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.