1
Enquiry period
with 31.01.2022 11:16
to 11.02.2022 10:00
2
Bidding period
with 11.02.2022 10:00
to 09.03.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 7 459 160 MDL
Period of clarifications: 31 Jan 2022, 11:16 - 11 Feb 2022, 10:00
Submission of proposals: 11 Feb 2022, 10:00 - 9 Mar 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reparații capitale a sediului Administrației Naționale a Penitenciarelor, etajele IV și V, în scopul creării Centrului unic de monitorizare a Sistemului Penitenciar
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
The contact person
Full name
Leu Mariana
Contact phone
022409715
Purchase data
Date created
31 Jan 2022, 11:16
Date modified
2 Feb 2022, 13:55
Achizitii.md ID
21050737
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae etj iv-v.pdf duae etj iv-v.pdf
Bidding Documents
-
31.01.22 11:16
duae anp et iv-v.doc
Bidding Documents
-
31.01.22 11:16
anunț de participare anp etajul iv-v.docx
Bidding Documents
-
2.02.22 13:55
Date:
2 Feb 2022, 11:38
Question's name:
buna ziua!!!
Question:
Incarcati caietul de sarcini in varianta word!!!Multumesc
Answer (2 Feb 2022, 13:14):
Bună ziua, bine.
Date:
3 Feb 2022, 13:10
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua. In anuntul de participare, p.19, solicitati prezentarea raportului financiar pentru anul 2021, contrar "Legii contabilitatii si raportarii financiare nr.287 din 15.12.2017, art.33, aliniatul 3: "Entitatea are obligatia sa prezinte situatiile financiare individuale in termen de 120 de zile de la ultima zi a perioadei de gestiune". Cerem autoritatii contactante anularea obligativitatii prezentarii raportului financiar pentru anul 2021, inlocuindu-l cu anul 2020.
Answer (3 Feb 2022, 16:36):
Bună ziua. Spre atenția operatorului economic, cu referire la prezentarea ultimului raport financiar, Autoritatea Contractantă s-a condus de prevederile legale și a documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, aprobată prin ord. Min. Fin. nr. 69 din 07.05.21, pct.36. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară, și să prezinte informații / documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerințelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor; 2) *lichiditate generală* (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%); 3) declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional; 4) *situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară*, avizat şi înregistrat de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară. Astfel reglementările expuse de Dvs., permit operatorilor economici să se conformeze cadrului legal și reglementărilor de raportare financiară, dar nu prezintă o regulă pentrdu toți operatorii economici, dat fiind relatat faptul că informația solicitată este necesară AC pentru determinarea capacităților economico/financiare a OE, altă informație decît cea prevăzută de cadrul legal în domeniul achizițiilor publice fiind inacceptabilă.
Date:
3 Feb 2022, 13:37
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Conform Anuntului de participare pct.25 ”Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani, solicitați 9 066,11 mii lei” solicităm explicații AC, deoarece oferta estimativă este de 7 459 160,00. Din punctul al OE corect ar fi ca ”Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani, să fie egală cu suma ofertată sau estimată. Multumim anticipat
Answer (3 Feb 2022, 16:38):
Prin prezentul aducem la cunoștința operatorului economic (OE) că în conformitate cu prevederile Legii 131/2015 privind achizițiile publice, art. 21, alin.(2), în sensul alin. (1) lit. c), cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor, lucrărilor sau serviciilor. Luînd în calcul prevederile legale expuse supra, Autoritatea contractantă (AC) ca cerință minimă de calificare a inclus valoarea estimată a obiectivului inclusiv TVA, iar în sistem este reflectată valoarea estimată a obiectivului fără TVA, fapt ce satisface cerințele expuse de Dvs, fiind inclusă valoarea estimată a contractului inclusiv TVA.
Date:
4 Feb 2022, 10:33
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Incarcati va rog devizul 2-1-4, 2-1-5, 2-1-6, 2-1-7 in format word, nu ca imagine.
Answer (4 Feb 2022, 11:27):
Bună ziua, aducem la cunoștința operatorilor economici că autoritatea contractatntă nu dispune de format word a devizelor 2-1-4, 2-1-5, 2-1-6, 2-1-7, sunt doar pe suport de hîrtie.
Date:
6 Feb 2022, 11:53
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Prin rezenta aducem la cunostință, AC că în Bilanțul contabil se operează cu cifre fără TVA, ceea ce operați Dvs ca sumă totală estimativă a obiectului respectiv nu este corect, deoarece cifra medie de afaceri se calculează din cifrele operaționale în construcții din Bilanțul contabil (cifrele fără TVA). În concluzie AC intenționat și nemotivat ați indicat ca cerință cifra medie de afaceri din suma estimativă cu TVA, prin care limitați accesul OE. Rugăm modificarea cifrei de afaceri....
Answer (7 Feb 2022, 09:25):
Bună ziua, cifra medie va rămâne neschimbată.
Date:
7 Feb 2022, 14:10
Question's name:
Caiet de sarcini, Deviz 2-1-1 poz. 105. deviz 2-12 poz. 17
Question:
Rugăm să confirmați volumul de aplicare a gletului din poz.105 este de 11,95m2 sau 711,95m2. Mulțumim. Totodată solicităm să indicați tipul de membrană PVC poz.17 deviz 2-12 Mulțumim.
Answer (7 Feb 2022, 15:50):
Luînd în considerație că AC aplică documentația elaborată de proiectat datele poziției 105 se iau în calcul conform caietului de sarcini, în ceia ce ține de tipul membranei PVC, AC contractantă a expus caracteristicile tehnice în caietul de sarcini, expunerea altor date nu ar fi corectă, astfel bunul propus pentru realizarea lucrărilor urmează să se încadreze în parametrii tehnici indicați și termenilor de exploatare durabilă a acestora.
Date:
7 Feb 2022, 14:55
Question's name:
Caiet de sarcini Deviz 2-1-12.
Question:
Vrem să concretizăm pentru ce este necesar de aplicat membrana PVC poz.17, pe membrană bituminoasă bistrat din ЭПП/ТКП poz.16sau este o eroare?
Answer (7 Feb 2022, 15:54):
În atenția OE poziționarea stratului din PVC peste memranele bituminoase majorează termenul de exploatare al acoperișului, totodată luînd în calcul că ultimul nivel va fi echipat cu utilaje costisitoare stratul de PVC va mări gradul de protecție a echipamentelor.
Date:
8 Feb 2022, 13:21
Question's name:
Caet de sarcini. Deviz 2-1 poz. 29,30,31,32.Deviz 2-1-2 Usi din MDF.
Question:
Buna ziua. Rugăm să concretizați ( dacă sunt) careva cerințe specifice pentru ușile de intrare din metal ( izolare fonică și termoizolare, antiincandiare., metal din ambele părți ,sau sunt uși simple din metal ? La fel pentru ușile din MDF?
Answer (9 Feb 2022, 13:08):
Spre atenția OE ușile metalice unrmează să corespundă clasei de protecție și fiabilitate pentru blocuri administrative, datele ce urmează a fi selectate în cadrul studiului documentației de proiect. Ce ține de ușile din MDF acestea urmează să corespundă gradului de uzură sporit în conformitate cu specificațiile normative reglementate în documentația de proiect ce urmează a fi consultată obligatoriu.
Date:
8 Feb 2022, 14:22
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Cu privire la usi din MDF. Înălțimea ușilor din MDF în caietul de sarcini este de 2020mm, pe cînd înălțimea standart este de 2070mm. Înăltimea dată se execută numai la comandă dacă cantitatea ușilor de asa înălțime este de min. 50 buc.In caz contrar este necesar de executat cu framugă sau de executat ușile de înălțimea standart. Rugăm să vă expuneți asupra problemei date, pentru aprecierea corect a prețului.
Answer (9 Feb 2022, 13:12):
În atenția OE dimensionarea ușilor pentru birouri din MDF reiese din dimensiunile golurilor, astfel cele standartizate se pun în golurile pereților despărțitori, din păcate cele nestandarte sunt în golurile pereților portanți ce nu au posibilitatea de mărire dimensională, în cadrul practicii ANP astfel de uși au fost achiziționate în mărimi standarte cu ajustări dimensionale în ateliere speciale de tîmplărie.
Date:
9 Feb 2022, 13:39
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Va rugam frumos sa dati o descrie tehnica cit mai detaliata Bloc de alimentare, UPS 22 kVa.
Answer (9 Feb 2022, 15:11):
Bună ziua, ținem să vă informăm că Dvs aveți dreptul, dar și obligativitatea de a face cunoștință și examina documentația de proiect. În acest sens luați legătura cu reprezentanții autorității contractante pentru a face o vizită și a coordona răspunsurile la întrebările care vă apar. (022) 409-704.
Date:
9 Feb 2022, 16:07
Question's name:
Caiet de sarcini. Condiționarea
Question:
Buna ziua. În caietul de sarcini este stipulat doar lucrările de montare a condiționerelor, însăși achiziționarea utilajului (condiționere) nu se pune în sarcina OE, din aceasta reese că condiționerele sun procurate de Autoritatea Contractantă? Mulțumim
Answer (9 Feb 2022, 16:18):
Bună ziua, aparatele de aer condiționat vor fi achiziționate de autoritatea contractantă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.