Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
27.01.2022 11:39
to 08.02.2022 09:00
to 08.02.2022 09:00
2
Bidding period
with
08.02.2022 09:00
to 18.02.2022 09:00
to 18.02.2022 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
245 000 MDL
Period of clarifications:
27 Jan 2022, 11:39 - 8 Feb 2022, 9:00
Submission of proposals:
8 Feb 2022, 9:00 - 18 Feb 2022, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Țeavă corugată
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
27 Jan 2022, 11:39
Date modified
28 Jan 2022, 11:07
Achizitii.md ID
21050658
MTender ID
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
Documents history
-
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
ID: cc269133-100f-4a58-8c57-5fede73b889b
tenderNotice
-
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
ID: cc269133-100f-4a58-8c57-5fede73b889b
tenderNotice
tenderNotice
-
28.01.22 11:07
Date:
28 Jan 2022, 10:32
Question's name:
Formulare
Question:
ca să înțelegem corect licitația dată, este procurarea materialelor. Dece se solicită formulare ca pentru licitația de executare a lucrărilor?
Answer (28 Jan 2022, 11:20):
Conform noului model al Documentației standard aceste fomulare sunt obligatorii și la bunuri
Date:
28 Jan 2022, 10:35
Question's name:
Livrarea
Question:
Rugăm să fim informați locul livrării a țevilor
Answer (28 Jan 2022, 11:09):
Urmăriți modificările efectuate
Date:
4 Feb 2022, 11:37
Question's name:
Documente solicitate
Question:
Buna ziua. La achizitionarea de bunuri dati o lamurire cum sa va indeplinim ANEXELE 15, 16, 17, 18, 19, 20. Aceste documente se solicita doar la lucrari. Ca exemplu noi sintem importatori directi de la uzina si nu avem nevoie de subantreprenori sau alt ceva.
Answer (4 Feb 2022, 11:42):
Conform noului model al Documentației standard aceste fomulare sunt obligatorii și la bunuri, și totodată conform condițiilor menționate în anunț ele se îndeplinesc în cazul unei asocieri, iar în cazul cînd nu aveți asocieri așa și menționați
Date:
7 Feb 2022, 12:49
Question's name:
Documentele optionale
Question:
Referitor la documentele opționale menționate mai sus, cum ar fi asocierea, Dvs scrieți ca trebuie de menționat daca nu e o asociere. Unde trebuie de menționat daca formularul prevede completarea numai in caz de asociere? In ce loc al documentului noi trebuie sa scriem ca nu suntem asociere? Daca nu suntem asociați si nu vom prezenta documentele care nu au atribuție la starea nostra, oferta o sa fie acceptata sau o sa o respingeți din motivul ca nu au fost prezentate documentele cu statut obligatoriu?
Merge vorba despre Anexa 11, 15, 16, 17, 18, 19, 20.
Unde in aceste documente este punctul in care noi putem scrie ca el nu se aplica la noi? In acelaști timp legea nu permite modificarea formularelor.
Corect era daca in anunțul de participare unde solicitați obligativitatea, indicați DA, in caz de asociere, etc, la punctele unde poate fi si obligatoriu si nu.
Answer (8 Feb 2022, 08:49):
Bună ziua. Conform pct. 16 al anunțului de participare, la cerințele privind asocierea este menționat: În cazul unei asocieri, cerințele solicitate pentru îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție referitoare la capacitatea de exercitare a activității profesionale și cele referitoare la situația personală trebuie îndeplinite de către fiecare asociat. DVS. nu modificați formularele, doar indicați că nu aveți asocieri.
Date:
7 Feb 2022, 15:56
Question's name:
Formulat informativ
Question:
Formularul informativ dublează informația din DUAE si anume capitolul Capitolul II. Informații referitoare la operatorul economic. De ce se solicita acest document daca 1) este unul vechi si nu se regăsește in documentația standard, 2) daca informația din el se dublează?
Asa dar, neluind in considerare ca Dvs faceți abuz de documente, sau simplul lucru,ca nu aveți calificarea necesara pentru a pregăti corect criteriile conform căror trebuie sa faca fata ofertanții, apare întrebarea, unde este formularul cu titlul formular informativ despre ofertant? Il veti pune in documente - il vom îndeplini, dar nu formularul vechi F3.3.
Daca nu o sa faceti regula in documente, vom merge la contestarea documentelor, caci odată ce se semnează si se completează cererea de participare, nu vom mai puta face ceva. Si sincer, nu o frumos din partea Dvs asa atârnare fata de ofertanți.
Aveti timp pina mâine. Nu o sa fie schimbări si răspunsuri la întrebările de mai sus - ne întâlnim la Agenție.
Mulțumim.
Answer (8 Feb 2022, 08:53):
Bună ziua. Atît Documentația standard cît și formularul DUAE sunt solicitate conform cerințelor legislației în vigoare și completarea formularelor este obligatorie. Ce ține de formularul informativ este un document ce se completează în formă liberă cu datele despre ofertant, nu este specificat un formular anume.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK