Select the type of procedure
21050466
1
Enquiry period
with
24.01.2022 11:24
to 13.02.2022 14:47
to 13.02.2022 14:47
2
Bidding period
with
13.02.2022 14:47
to 04.03.2022 14:47
to 04.03.2022 14:47
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
30 600 000 MDL
Period of clarifications:
24 Jan 2022, 11:24 - 13 Feb 2022, 14:47
Submission of proposals:
13 Feb 2022, 14:47 - 4 Mar 2022, 14:47
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco, 30
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Jan 2022, 11:18
Date modified
8 Feb 2022, 10:11
Achizitii.md ID
21050466
MTender ID
CPV
66100000-1 - Servicii bancare şi de investiţii
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Anexa 3 la Anuntul de participare (Caietul de sarcini Banca-MPay-Serviciul Vamal)
Technical Specifications
-
24.01.22 11:24
Anexa 2 la Anuntul de participare (Lista posturilor vamale)
Technical Specifications
-
24.01.22 11:24
Anexa 1 la Anuntul de participare (Caiet de Sarcini- 2022-2025) ACTUALIZAT
Technical Specifications
Modificat
24.01.22 11:24
Anexa 2 la Anuntul de participare (Lista posturilor vamale) ACTUALIZAT
Technical Specifications
Modificat
24.01.22 11:24
Anexa 1 la Anuntul de participare (Caiet de Sarcini- 2022-2025)
Technical Specifications
-
24.01.22 11:24
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Date:
8 Feb 2022, 10:11
Question's name:
Clarificari Licitatie Serviciul Vamal
Question:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1643015926279 din 24.01.2022 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Puntcul 18 din Anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție/ procedurile negociate:
- Garanția de bună execuție-5% din suma totală a contractului, fără TVA (achiziționarea serviciilor financiare diferă de achiziția bunurilor și/sau altor servicii. Eventual semnarea Contractului obligă expres respectarea bilaterală a prevederilor acestuia).
2. Punctul 13 din Anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție/ procedurile negociate:
- Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2025 (serviciile solicitate în Lictatie presupun deservirea autorității contractante pe perioada de 36 luni-01.04.2022-31.03.2025. Termenul final al Contractului-31.12.2025 depășește perioada indicată de 36 luni).
3. Punctele f)-i) din Caietul de Sarcini, cap. IV. Condiții obligatorii de calificare pentru participare la licitație:
- asigurarea suplimentară cu subdiviziuni noi, cu personal suplimentar, cu Terminale, cu Bancomate ș.a., în termen de 14 zile calendaristice din ziua expedierii solicitării sau în termen de 24 de ore în caz de importanță majoră (realizarea în termenii propuși este una dificilă, fiind necesar un termen rezonabil, având în vedere factorii externi existenți-achiziționarea și aprovizionarea cu tehnică, momente organizaționale ș.a.).
4. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
- Prestarea serviciilor aferente operațiunilor cu numerar (comision). Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontieră de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export (actualmente nu există cadrul normativ-legal privind externalizarea plăților vamale prin banca ucraineană).
5. Anexa nr.2 Posturile Vamale ce necesită asigurarea activității bancare:
5.1. p-le 31,40,41, 23-Asigurarea cu Terminal Self Service (TSS) la posturile vamale Cahul-Oancea/ Cahul (PVI)/ Comrat (PVI)/ Rezina-pod (PVIC)/ Lipcani-Rădăuți/ Briceni-Rososani.
- volumul estimativ a plăților vamale și evaluarea necesității asigurării a posturilor menționate cu TSS/ Agenție.
5.2. p.29,30 Externalizarea plăților vamale prin banca ucraineană (post vamal Cuciurgan-Pervomaisc/ Coianul Nou-Platonovo).
- actualmente nu există cadrul normativ-legal privind externalizarea plăților vamale prin banca ucraineană. Externalizarea plăților vamale prin banca ucraineană va putea fi asigurată exclusiv conform legislației în vigoare.
Answer (11 Feb 2022, 14:47):
Cu referință la întrebările adresate:
1. Garanția de bună execuție este solicitată în conformitate cu prevederile art. 68 alin. 8) al Legii 131/2015. Modalitățile de constituire a garanției respective sunt indicate în pct. 92 al DOCUMENTAŢIEI STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii.
2. Termenul de valabilitate a contractului/acordului cadru trebuie să depășească termenul de prestare/executare a serviciilor în scopul acordării unui termen suplimentar pentru efectuarea plăților necesare (onorarea angajamentelor de plată de către Beneficiar), returnarea garanției de bună execuție, raportări finale, etc.
Referitor la solicitările adresate în pct. 3, 4, și 5 au fost efectuate unele ajustări în Anunțul de participare (Anexe) și plasate suplimentar pe platforma de achiziții.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK