Select the type of procedure
Commercial procurement
21050272
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
4 664 520,19 MDL
Period of clarifications:
19 Jan 2022, 15:09 - 31 Jan 2022, 10:00
Submission of proposals:
31 Jan 2022, 10:00 - 9 Feb 2022, 10:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Lucrări de reparație capital a sistemei de ventilare din blocurile E si D (secția internare) ai clădirii medico-sanitare existente din str. Decebal, 101, mun. Bălti pentru a. 2022
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Situației de conflict în țara vecină, inclusiv a situației economice din țară
Date of cancellation
10 Mar 2022, 15:05
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Jan 2022, 15:09
Date modified
15 Mar 2022, 8:36
Achizitii.md ID
21050272
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
19 Jan 2022, 19:43
Question's name:
cerintele conform anunt depart
Question:
Conform p 19 Anuntul de participare autoritatea contractanta cere "confirmate prin copia
dării de seamă (forma IPC21) cu statut acceptat".
Darea de seama form IPC21 contine datele cu carater personal, si anume Numele Prenumele toti lucratorii, numarul de indetificare IDNP persoanelor fizice, codul CPAS persoanelor fizice, salariu lucratorilor, cee ce incalca Legea nr 133 din 03.07.2011 Privind protectia datelor cu caracter personal.
Va rugam modificati anuntul de participare cu excluderea inacarii Legislatiei RM
Answer (21 Jan 2022, 09:58):
Ca răspuns la clarificare Vă comunicăm că, grupul de lucru va accepta prezentarea informați fără compartimentele ce țin de date personale (IDNP; codul CPAS; salariu persoanelor fizice, ect.). Tot odată se acceptă orice altă modalitate de demonstrare a disponibilității personalului angajat (act confirmativ), decât forma IPC21. Modificările vor fi efectuate în anunțul de participare.
Lucrări de reparație capital a sistemei de ventilare din blocurile E si D (secția internare) ai clădirii medico-sanitare existente din str. Decebal, 101, mun. Bălți pentru a. 2022
Date:
20 Jan 2022, 09:24
Question's name:
ISO 45001
Question:
Legea privind achizițiile publice nu prevede ca condițiile de executarea contractului de achiziție publică din speță, prezentarea standardului ISO 45001:2018.
Nota: in cazul in care cerința privind prezentarea certificatului ISO 45001:2018 nu va vi exclusa din documentația de atribuire, vom fi nevoiți să ne adresam cu o contestației in acest sens la ANSC.
Answer (21 Jan 2022, 10:00):
Ca răspuns la clarificare Vă informăm că, la stabilirea cerinței date, grupul de lucru a considerat ca una utilă, pe motiv că operatorul economic participant să dețină competențe a unui sistem de management al sănătății și securității în muncă.
Tot odată grupul de lucru a decis: întru a nu tergiversa procedura de a exclude cerința dată. Modificările vor fi efectuate în anunțul de participare.
Date:
20 Jan 2022, 11:33
Question's name:
marca utilajului
Question:
In caiet de sarcini sint indicati producatorii utilajului si marca exacta ceea ce este incalcare a Legii privind achizitii publice si Legea concurentei. Promovarea anumitor producatori limiteaza baza participantilor la concurs si reduce posibilitatile de obtinere a pretului minimal.Va rugam modificati caietul de sarcini cu excluderea inacarilor Legislatiei RM sau plasati clarificarile cu confirmarea posibilitatii de inlocuire producatorului si marcii utilajului cu pastrarea caracteristicelor tehnice si cerintelor de proiect.
Answer (21 Jan 2022, 10:09):
Ca răspuns la clarificare Vă informăm că, caietul de sarcini a fost elaborat în baza documentației de proiect unde au fost stipulate cerințele expuse. Menționăm că, grupul de lucru va accepta ofertele propuse de operatorii economici cu utilaj echivalent a producătorilor menționați în condiția în care acestea respecta parametrii tehnici și de calitate. Acestea obligatoriu vor fi însoțite de certificate de conformitate, certificate ISO, precum și marcaj CE. Modificările vor fi efectuate în anunțul de participare.
Date:
20 Jan 2022, 11:39
Question's name:
caracteristicile tehnice a utilajului
Question:
Utilajele din proiectul vizat sint indicate ca fiind de executie igienica, plus presiunile de lucru si in sisteme cu Hepa filtre de obicei sint foarte mari si variabile in dependenta de gradul de uzura a filtrului. Este necesar de accesat la proiect si brosure de alegere a utilajului pentru a forma o oferta tehnic si financiar corecta. Unde si cind, cit mai curind posibil, se poate de facut aceasta?
Answer (21 Jan 2022, 11:41):
Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm că, proiectul în curând va fi atașat în sistem.
Cu referire la vizitarea obiectului, o puteți face contactând prealabil persoana de contact indicată în anunțul de participare pct. 4
Date:
20 Jan 2022, 11:46
Question's name:
mostre
Question:
Rugam sa fie definit mai explicit ce se presupune ca mostre in cazul proiectului dat.
Answer (21 Jan 2022, 10:11):
Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm că, cerința privind prezentarea mostrelor prezumă că, la solicitarea grupului de lucru, operatorul economic va prezenta broșuri, cărți tehnice pe utilajul oferite, întru confirmarea cerințelor tehnice propuse.
Date:
20 Jan 2022, 16:19
Question's name:
privind întâlniri bilaterale
Question:
privind întâlniri bilaterale pentru "accesat la proiect si brosure de alegere a utilajului pentru a forma o oferta tehnic si financiar corecta. Unde si cind, cit mai curind posibil, se poate de facut aceasta?", care propune unii ofertanti.
Vă rugăm să rețineți că orice întâlnire bilaterală dintre ofertant și autoritatea contractanta este ilegală și duce la practici corupte.
toate documentele de licitație necesare trebuie să fie postate pe platformă M-tender pentru ca toți cointeresanti să le poată vedea
Answer (21 Jan 2022, 11:43):
Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm următoare: în conformitate cu prevederile art. 37 din Hotărârea de Guvern R.M. nr. 638/2020 și pct. 10 din Documentația Standard atașată în sistem - autoritatea contractantă are obligația de a asigura accesul ofertantului/ofertanților să viziteze amplasamentul lucrării de construcție sau obiectul supus proiectării în scopul elaborării ofertei pentru participare la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de lucrări sau procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de servicii de proiectare și de lucrări.
Date:
20 Jan 2022, 17:39
Question's name:
caracteristicile tehnice a utilajjului
Question:
Este necesar sa fie postat proiect si brosure de alegere a utilajului
Answer (21 Jan 2022, 11:44):
Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm că, proiectul în curând va fi atașat în sistem.
Date:
21 Jan 2022, 15:20
Question's name:
privind întâlniri bilaterale
Question:
Răspuns (21 ian 2022, 11:43):
Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm următoare: în conformitate cu prevederile art. 37 din Hotărârea de Guvern R.M. nr. 638/2020 și pct. 10 din Documentația Standard atașată în sistem - autoritatea contractantă are obligația de a asigura accesul ofertantului/ofertanților să viziteze amplasamentul lucrării de construcție sau obiectul supus proiectării în scopul elaborării ofertei pentru participare la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de lucrări sau procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de servicii de proiectare și de lucrări.
Privind raspunsul D-voastra din 21,01,2022 ora 11:43, va rugam concretizati, numai ofertanti angajati pot sa aiba acces la să viziteze amplasamentul lucrării de construcție, sau toti ofertanti. In cazul ca toti ofertanti, in ducumentatia trebuie se indica data si ora vizite.
Answer (24 Jan 2022, 11:28):
Ca răspuns la clarificare Vă comunicăm că, în conformitate cu art. 37 din HG nr. 638/2020 și pct. 10 din Documentația Standard atașată în sistem, autoritatea contractantă este obligată să asigure acces liber ofertantului/ofertanților să viziteze amplasamentul lucrării de construcție sau obiectul supus proiectării în scopul elaborării ofertei pentru participare la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de lucrări. În acest sens, reiterăm faptul că în pct. 4, din Anunțul de participare, este indicat numele și prenumele, persoanei responsabile – dlui Tudor SPÎNU, nr. de telefon – 069041785, care are menire să asigure accesul reprezentanților, tuturor ofertanților, pentru a vizita obiectul. Din aceste considerente, orice ofertant, e în drept să contacteze, în prealabil, persoana nominalizata mai sus și să fixeze o vizita de lucru, în teritoriu, în perioada de activitate a autorității contractante, de luni până vineri, în intervalul orelor: 08.00-17.00, cu pauza de masa: 12.00-13.00.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK