Select the type of procedure
Commercial procurement
21050119
1
Enquiry period
with
17.01.2022 11:52
to 19.01.2022 09:00
to 19.01.2022 09:00
2
Bidding period
with
19.01.2022 09:00
to 21.01.2022 09:00
to 21.01.2022 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
95 870,82 MDL
Period of clarifications:
17 Jan 2022, 11:52 - 19 Jan 2022, 9:00
Submission of proposals:
19 Jan 2022, 9:00 - 21 Jan 2022, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de curățenie
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Stefan cel Mare 140A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Jan 2022, 11:52
Date modified
18 Jan 2022, 9:05
Achizitii.md ID
21050119
MTender ID
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de curățenie în incinta încăperilor Direcției regionale „Nord” a IGC pentru anul 2022
Budget: 95870.82 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de participare servicii curățenie.signed.pdf
anunț de participare servicii curățenie.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
17.01.22 11:52
anunț de intenție servicii de curățenie.signed.pdf
anunț de intenție servicii de curățenie.signed.pdf
Bidding Documents
Intenție de participare
17.01.22 11:52
Date:
18 Jan 2022, 09:05
Question's name:
Clarificari
Question:
Câte obiecte?
Câte regiuni?
Câți metri pătrați are fiecare usubdiviziune?
Answer (18 Jan 2022, 10:19):
Bună ziua! în caietul de sarcini este descris detaliat pe fiecare obiect , câți metri pătrați, ce cerințe sunt graficul de executare a curățeniei etc.
Date:
18 Jan 2022, 09:09
Question's name:
Caiet de sarcini și documente standard coform Ordin 115 Ministerul Financiar
Question:
Vă rugăm să încărcați caiet de sarcini și documente standard?
Answer (18 Jan 2022, 10:44):
conform NOTEI la anexa 21 caietul de sarcini poate fi completat, modificat, precizat de către autoritatea contractantă, în funcţie de tipul şi specificul bunurilor/serviciilor. Anunțul de intenție și de părticipare corespund prevederilor ORD 115 MF.
Date:
18 Jan 2022, 16:51
Question's name:
Buna ziu specificația nu este încărcată
Question:
Vă rugăm să încărcați toate documentele. Doar 2 documente au fost încărcate pe platformă. Ambele documente sunt anunt de partucipare.
Answer (18 Jan 2022, 17:31):
Specificația și caietul sunt încărcate, accesați jos denumirea lotului și vor fi vizibile și acestea.
Date:
18 Jan 2022, 16:56
Question's name:
Documente standard si anexa 21 NU ESTE PE PLATFORMA
Question:
Vă rugăm să încărcați documente standard pe platformă. Ignorarea solicitării operatorului economic reprezintă o încălcare gravă a legii 74/2020 și 131/2015.
Answer (18 Jan 2022, 17:32):
Sunt încărcate, accesați jos denumirea lotului și vor apărea.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK