1
Enquiry period
with 13.01.2022 16:34
to 28.01.2022 17:00
2
Bidding period
with 28.01.2022 17:00
to 14.02.2022 17:30
3
Auction
with 15.02.2022 14:00
to 15.02.2022 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 2 020 000 MDL
Period of clarifications: 13 Jan 2022, 16:34 - 28 Jan 2022, 17:00
Submission of proposals: 28 Jan 2022, 17:00 - 14 Feb 2022, 17:30
Auction start date: 15 Feb 2022, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Carne de bovine congelată (în sferturi)
Conform cerinţelor:
Legea nr.306/2018, Legea nr.27/2017, HG nr.696/2010.
Etichetarea şi marcarea conform:
Legea nr.279/2017, HG nr.435/2010, HG nr.1112/2010 și HG nr.1406/2008.
Condiţii tehnice de calitate:
Carne de bovine în sferturi - congelată, conformaţia carcaselor - nu mai joasă de clasa U (foarte bună).
Gradul de acoperire cu grăsime - 3(mediu).
Ambalarea:
- în pungi (material) utilizat ca ambalaj transparent, ce va asigura toate condiţiile de igienă la manipulare şi transport a mărfii.
Sferturile vor avea marca de sănătate iar ambalajul trebuie să fie întotdeauna marcat.
Carnea trebuie să fie supusă conservării prin folosirea tratamentului frigorific temperatura căreia în profunzimea muşchilor nu mai mult de -18˚C.
Sferturile se livrează fără labele picioarelor, cap, organe interne, grăsimea internă.
Suprafaţa sferturilor curată, fără pigmentaţii, rămăşiţe de păr, organe interne, cheaguri de sânge, tumori, hemoragii şi hematoame, leziuni traumatice care ating ţesutul subcutanat, rupturi ale ţesutului muscular sau adipos. Pe suprafaţa sferturilor nu se permite prezenţa bucăţilor de gheaţă sau zăpadă.
- Termen de valabilitate:
minim 6 luni din data livrării.
Condiţii de livrare:
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă: certificatul sanitar veterinar forma 2 și declarația pe propria răspundere /certificatul de calitate (emisă de producător) sau copiile acestora confirmate în modul stabilit.
- să dispună de transport specializat și autorizat pentru transportarea specificației produsului menționat, dotat cu dispozitive de înregistrare a temperaturii;
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare), la depozitul Secţiei alimentară mun. Chişinău pe parcursul lunilor martie – 15 decembrie anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Colesnic Elena
Contact phone
022-25-21-28
Purchase data
Date created
13 Jan 2022, 15:50
Date modified
13 Jan 2022, 16:50
Estimated value (without VAT)
2 020 000 MDL
The minimum downward of the price
8 080 MDL
Achizitii.md ID
21050031
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Lupu 37
Contract period
8 Mar 2022 15:55 - 23 Dec 2022 15:57
List of positions
1)
Title
Carne de bovine congelată CPV: 15111000-9 - Bovine meat
Quantity: 30000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
DUAE.doc
Bidding Documents
Documentul Unic de Achiziții European
13.01.22 16:34
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (porc bovină).docx
Draft contract - special conditions
Documentatia standard
13.01.22 16:34
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
13.01.22 16:34

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL,,IDT din BARDAR

Normalized price: 1 933 840 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Produse de Familie

Normalized price: 2 574 900 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is unacceptable
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications