1
Enquiry period
with 13.01.2022 08:50
to 15.01.2022 14:29
2
Bidding period
with 15.01.2022 14:29
to 18.01.2022 01:53
3
Auction
with 18.01.2022 13:00
to 18.01.2022 14:55
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 193 150 MDL
Period of clarifications: 13 Jan 2022, 8:50 - 15 Jan 2022, 14:29
Submission of proposals: 15 Jan 2022, 14:29 - 18 Jan 2022, 1:53

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Articole parafarmaceutice dupa necesitate IMSP Spitalul raional Orhei
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Web site
---
The contact person
Full name
IMSP Spitalul raional Orhei
Contact phone
078830509
Purchase data
Date created
13 Jan 2022, 8:50
Date modified
14 Jan 2022, 14:29
Achizitii.md ID
21049990
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae nou.docx
Bidding Documents
-DUAE nou
13.01.22 08:50
scan anunț.pdf scan anunț.pdf
Bidding Documents
-anunț de participare nou modificat
14.01.22 14:29
anunt_de_participare_articole parafrmaceutice 2022.docx
Bidding Documents
-anunț de participare în format Word modificat
14.01.22 14:29
Date:
13 Jan 2022, 09:25
Question's name:
anunt
Question:
Varugams sa plasati anuntul si doc-le in format word.
Answer (13 Jan 2022, 10:16):
Buna ziua. bine am să adaug și în format Word.
Date:
13 Jan 2022, 09:27
Question's name:
Perioada de depunere
Question:
Va rugam sa prelungiti perioada de depunere a ofertelor deoarece cade pe 2 zile libere, cu atat mai mult,cereti si garantia bancara, care se face 2-3 zile.
Answer (13 Jan 2022, 10:17):
Buna ziua. noi cerem doar garanția pentru ofertă.
Date:
14 Jan 2022, 09:59
Question's name:
Termen de livrare
Question:
In conformitate cu Circulara CAPCS nr. Rg02-59 din 12.01.2022, Aveti dreptul de a achizitiona produsele din licitatia data cu termen de maxim 60 zile. In conditii este indicat termen de livrare pana la finele anului 2022. Va rog, modificati termen de livrare in conformitate cu circulara sus-mentionata.
Answer (14 Jan 2022, 12:19):
Buna ziua. Am strins grupul de lucru pentru achiziții și am facut schimbări în anunț de participare conform informației indicate în circulara.
Date:
14 Jan 2022, 10:13
Question's name:
Lot 1.3 si Lot 1.4
Question:
La Seringa de 10ml si 20ml este divergenta in marimea acului dintre denumirea si specificatia tehnica. Va rog, clarificati care marimea anume trebuie.
Answer (14 Jan 2022, 10:24):
Buna ziua. seringa cu ac 10ml sau 12ml, 3 compon., ac 23Gx1 1/4, 0,6x25mm, sterilă. seringa cu ac 20ml sau 24ml, 3 compon., ac 21Gx1, 0,8x40mm,sterilă.
Seringa, cu ac, 10ml sau 12ml, 3 compon.,ac 23Gx1 1/4, 0,6x25mm,sterilă
Date:
14 Jan 2022, 13:55
Question's name:
Lot 1.3 si 1.4
Question:
Referitor la raspunsul Dvs de mai sus: seringa cu ac 10ml sau 12ml, 3 compon., ac 23Gx1 1/4, 0,6x25mm - este o marime de ac specifica si nu se regaseste pe piata Republicii Moldova, respectiv oferte cu livrarea solicitata in 5 zile nu o sa aveti. Pe piata RM se regasesc seringi care le solicita si CAPCS in procedurile centralizate: Seringa, cu ac, 10ml sau 12ml, 3 compon, ac 21Gx1½ 0,8x40mm sau Seringa, cu ac, 10ml sau 12ml, 3 compon, ac 22Gx1½ 0,7x40mm. Pentru seringa de 20 ml, presupunem ca e ogreseala mecanica si solicitarea ar trebuie sa fie Seringa, cu ac, 20ml sau 24ml, 3 compon, ac 21Gx1½ 0,8x40mm, ati scapat ½ de la lungimea acului, respsectiv marimea in inch nu este egala cu cea in mm. Solicitam sa revedei specificatiile si sa corectati pentru a primi oferte conforme. Va multumim!
Answer (14 Jan 2022, 14:25):
Bine. am mai concretizat la farmacist dereginte care este membru grupului de lucru pentru achiziții și fac corectare solicitată.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.