Select the type of procedure
Commercial procurement
21049981
1
Enquiry period
with
12.01.2022 18:41
to 14.01.2022 16:00
to 14.01.2022 16:00
2
Bidding period
with
14.01.2022 16:00
to 19.01.2022 09:00
to 19.01.2022 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
15 000 MDL
Period of clarifications:
12 Jan 2022, 18:41 - 14 Jan 2022, 16:00
Submission of proposals:
14 Jan 2022, 16:00 - 19 Jan 2022, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea serviciilor de asigurare obligatorie civilă auto (RCA) și asigurarea facultativă CASCO pentru autovehiculele ODIMM, inclusiv asigurarea de accidente a șoferilor și pasagerilor
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Jan 2022, 18:41
Date modified
13 Jan 2022, 9:42
Achizitii.md ID
21049981
MTender ID
CPV
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
f3.6_declataria privind conduita etica.docx
Bidding Documents
Declarația privind conduita etică
12.01.22 18:41
declarația privind beneficiarii finali (1).docx
Bidding Documents
Declarația privind beneficiarii finali
12.01.22 18:41
anunț_de_participare_asigurare.semnat.signed.pdf
anunț_de_participare_asigurare.semnat.signed.pdf
Bidding Documents
Anunț/invitație de participare
12.01.22 18:41
f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic (4) (1).docx
Bidding Documents
Declarația privind situația personală a operatorului economic
12.01.22 18:41
Date:
13 Jan 2022, 09:42
Question's name:
cerinte si modul de demonstrare a indeplinirii criteriului
Question:
Stimați reprezentanți ai autorității contractante! Reieșind din faptul ca obiectul achiziție reprezintă serviciile de asigurare ale UNEI SINGURE UNITATI DE TRANSPORT, iar criteriul de evaluare este CEL MAI MIC PRET, consideram ca lista de 13 documente solicitate este irelevanta, exagerata si nu este clar in ce mod va va ajuta la selectarea celei mai bune oferte. Activitatea de asigurare este o activitate licențiată, supravegheata de către CNPF, transparenta - https://www.cnpf.md/ro/indicatori-si-raportari-specializate-6437.html, respectiv pentru astfel de achiziții consideram ca ar fi suficienta informația ce tine de preț, specificații tehnice plus extrasul si licența si nu este cazul de birocratizat in așa hal concursurile ce țin de selectarea asiguratorului câștigător a unei achiziții de 15 000 lei! O zi buna!
Answer (13 Jan 2022, 15:46):
Bună ziua!
Stimați ofertanți,
Autoritatea contractantă aplică criterii și cerințe de calificare în conformitate cu art. 18 a Legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, indiferent de criteriul de atribuire și suma estimată. Criteriile de calificare pot fi justificate prin prezentarea documentelor solicitate în anunțul de participare. Majoritatea documentelor solicitate sunt o parte integrantă a documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK