Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
12.01.2022 16:17
to 14.01.2022 09:00
to 14.01.2022 09:00
2
Bidding period
with
14.01.2022 09:00
to 18.01.2022 09:00
to 18.01.2022 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
12 500 MDL
Period of clarifications:
12 Jan 2022, 16:17 - 14 Jan 2022, 9:00
Submission of proposals:
14 Jan 2022, 9:00 - 18 Jan 2022, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
servicii de încărcare, regenerare a cartușușui, regenerare a valului magnetic și lamele cartușelor de la imprimante
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Stefan cel Mare 140A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Jan 2022, 16:17
Date modified
12 Jan 2022, 16:17
Achizitii.md ID
21049965
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Serviciide rîncărcare și regenerare a cartușului, regenerare a valului magnetic și lame
Budget: 12500.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de intenție reîncărcare cartușe.signed.pdf
anunț de intenție reîncărcare cartușe.signed.pdf
tenderNotice
intențiea de participare
12.01.22 16:17
anunț de participare servicii reîncărcare cartușe.signed.pdf
anunț de participare servicii reîncărcare cartușe.signed.pdf
Bidding Documents
anunț de participare
12.01.22 16:17
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK