1
Enquiry period
with 12.01.2022 11:13
to 17.01.2022 09:00
2
Bidding period
with 17.01.2022 09:00
to 19.01.2022 09:00
3
Auction
20.01.2022 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 20 833 MDL
Period of clarifications: 12 Jan 2022, 11:13 - 17 Jan 2022, 9:00
Submission of proposals: 17 Jan 2022, 9:00 - 19 Jan 2022, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de deservire tehnică (încărcarea și reginerarea cartuselor) a imprimantelor , aparatelor de multiplicat și reparația lor
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3411, MOLDOVA, Hînceşti, s.Rusca, s.Rusca, r-ul Hîncești
Web site
---
The contact person
Full name
Diana Alexandrov
Contact phone
079273866
Purchase data
Date created
12 Jan 2022, 11:13
Date modified
12 Jan 2022, 11:13
Achizitii.md ID
21049911
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.