1
Enquiry period
with 12.01.2022 10:20
to 24.01.2022 10:00
2
Bidding period
with 24.01.2022 10:00
to 17.02.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 10 882 100 MDL
Period of clarifications: 12 Jan 2022, 10:20 - 24 Jan 2022, 10:00
Submission of proposals: 24 Jan 2022, 10:00 - 17 Feb 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea materialelor de consum și pieselor de schimb pentru hemodializă conform necesităților Serviciului de Dializă din Republica Moldova pentru anul 2022

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
12 Jan 2022, 10:20
Date modified
13 Jan 2022, 11:27
Achizitii.md ID
21049897
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
contract.docx
Draft contract - special conditions
Model contract
12.01.22 10:20
anunt de participare hemodializa.pdf anunt de participare hemodializa.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare
12.01.22 10:20
lista de distributie.docx
Bidding Documents
Lista de distribuție
12.01.22 10:20
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
Documentația standard
12.01.22 10:20
formularele
Technical Specifications
Formularele
12.01.22 10:20
caiet de sarcini hemodializa.pdf caiet de sarcini hemodializa.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
12.01.22 10:20
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
DUAE
12.01.22 10:20
Date:
13 Jan 2022, 11:27
Question's name:
Transele de livrare
Question:
Nu se regasesc transele de livrare?
Answer (13 Jan 2022, 11:57):
În pct. 11 din anunțul de participare este indicat termenul de livrare ,,În termen de până la 45 de zile de la comanda beneficiarului pe parcursul anului 2022”
Date:
16 Jan 2022, 22:18
Question's name:
Compatibilitate
Question:
Va rugam ca la pozitiile unde exista cerinta " Compatibilitate cu dispozitivele aflate în utilizare Da" sa indicati expres producatorul, modelul si numarul de serie a dispozitivului . O fertantii nu cunosc ce dispozitiv este dotare. Va multumim.
Answer (21 Jan 2022, 20:09):
Vă comunicăm că la loturile de consumabile unde este indictă cerinţa Compatibilitate cu dispozitivele aflate în utilizare Da, menţionăm că acestea sunt universale şi sunt compatibile cu orice dispozitiv aflat în dotarea instituţiilor medico-sanitare publice.
Date:
19 Jan 2022, 15:52
Question's name:
Clarificări cantități loturi
Question:
Buna ziua. Rugăm autoritatea contractantă să precizeze cantitățile stabilite pentru IMSP Spitalul Raional Cahul pentru următoarele loturi: Lot.3, 4, 5, 6, 10, 11. Mulțumim!
Answer (20 Jan 2022, 12:04):
Comunicăm că cantitățile au fost prezentate de către membrii comisiei în urologie şi dializă. Respectiv, confirmăm cantitățile menționate în lista de distribuție.
Date:
19 Jan 2022, 16:20
Question's name:
Transe de livrare
Question:
Atentionam ca asemnea proiecte trebuie sa fie bine stabilite cantitatile de livrare. Sa fie un grafic cu transele de livrare. Livrarea la solicitarea beneficiarului cum este prezent in caietul de sarcina nu este o cerinta corecta. Da-ti posibilitatea beneficiarului sa achizitioneze sau sa refuze. Astfel distribuitorul se poate trezi cu stoc de marfa nerealizat. La fel si beneficioarul se poate intampla sa ramana fara marfa deoarece distribuitorul sa nu o poata livra. Cu toti stim ca astfel de marfa se aduce din Asia unde exista termen de producere si livrare destul de mare, daca nu o sa avem un grafic concret de livrare o sa fie destul de multe probleme pentru IMSP cat si distribuitori. Multumesc,
Answer (24 Jan 2022, 09:40):
Menționăm că termenul de livrarea a bunurilor la moment nu poate fi modificat, având în vedere că la momentul colectării necesarului instituțiile beneficiare nu au elaborat un grafic de livrare a consumabilelor, astfel, pentru a nu pune în dificultate activitatea IMSP-urilor beneficiare și nemijlocit a operatorilor economici termenul de livrarea va rămâne conform documentației de atribuire.
Date:
20 Jan 2022, 07:44
Question's name:
Mostrele
Question:
Luind in consideratie faptul ca termenul de valabilitate a ofertei este de 120 zile, rugam sa extindeti termenul de prezentare a mostrelor in termen de cel putin 10 zile. Va multumim anticipat.
Answer (24 Jan 2022, 09:29):
Vă comunică că termenul de valabilitate a ofertelor de 120 zile nu este stabilit pentru a evalua ofertele în acest timp, acest termen este pentru a asigura toate etapele procedurii de evaluare, termen de așteptate, termenul de soluționarea contestațiilor (după caz), contractarea și prezentarea garanției de bună execuție. Totodată, este termenul de 35 de zile pentru depunerea ofertelor prin care dvs. trebuie să pregătiți oferta și să asigurați cu mostre.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.