1
Enquiry period
with 06.01.2022 09:08
to 17.01.2022 11:00
2
Bidding period
with 17.01.2022 11:00
to 02.02.2022 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 71 130 MDL
Period of clarifications: 6 Jan 2022, 9:08 - 17 Jan 2022, 11:00
Submission of proposals: 17 Jan 2022, 11:00 - 2 Feb 2022, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Cerinţe generale*
1.Ofertantul prezintă certificatul CE, certificatul de înregistrare şi punere pe piaţă în ţara de origine.. Seturile să fie livrate în ambalaj securizat, marcat şi etichetat de producător. Date de identitate (denumirea, numărul lotului, seria, termenii de valabilitate, condiţiile de prăstr păstrare) ale produsului indicate pe ambalaj trebuie să coincidă în mod obligatoriu cu cele de pe etichetele componentelor incluse în set. Termenul de valabilitate indicat pe ambalaj de producator să fie nu mai mic de 12 luni.
2. La cerere de prezentat monstre pentru testare de la operatorul cîștigător în timp de 3 zile din momentul luării deciziei. Ofertantul sa asigure prezenţa specialistului la procedurile de testare a monstrelor. In set să fie prezenţi toţi reagenţii necesari pentru reacţie.
3. Reagenţii, soluţiile din set să fie lichizi şi gata de lucru, în cazul cînd nu sînt liofilizaţi.
Soluţiile de lucru să fie stabile mai mult de 30 zile. In instrucţiunea de folosire să fie indicată specificitatea şi sensibilitatea testelor, test sistemele să fie cu sensibilitatea nu mai mică de 99,8%. Test sistemele să conţină nu mai puţin de cinci calibratori pentru determinarea cantitativă a anticorpilor. Setul să conţină, in afară de controlul pozitiv şi negativ, calibrator pentru seturile cu determinare calitativă a antigenelor şi anticorpilor.
4. Stripurile să fie detaşabile, posibilitatea de a rupe stripul şi de a folosi cite un godeu. Să fieposibil de a testa cite o probă.
Notă **
In set să fie prezenţi toţi reagenţii necesari pentrureacţie. Procedura de efectuare să nu necesite aparataj suplimentar şi să conţină cit mai puţine etape. Durataefectuării investigaţiei să fie cit mai mică. Sensibilitate maximală (prioritate se va da testelor cu cea mai mare sensibilitate). Calibratorii şi standartele după deschidere să fie stabile. La toate investigaţiile autoimune să fie un protocol comun. Să fie prezent pentru fiecare lot certificatul analitic de la producător. Soluţii de substrat+cromogenul intr-un singur flacon, pregătite de producător, gata pentru utilizare.
Ofertanţii vor prezenta certificate sau alte documente prin care vor dovedi că reagenţii, trusele, test-sistemele se păstrează pînă la livrare în condiţiile prevăzute de producător (la frigider, frigorifer sau încăperi dotate cu echipament specific, etc
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. Vasile Lupu, 127, or. Orhei
Web site
---
The contact person
Full name
Dvornic Ludmila
Contact phone
023524967
Purchase data
Date created
6 Jan 2022, 7:45
Date modified
6 Jan 2022, 9:08
Estimated value (without VAT)
71 130 MDL
Achizitii.md ID
21049701
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. Vasile Lupu, 127, or. Orhei
Contract period
7 Feb 2022 08:00 - 31 Dec 2022 09:00
List of positions
1)
Title
Determinarea anticorpilor IgM Covid-19 CPV: 33600000-6 - Pharmaceutical products
Quantity: 960.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_ro_.doc
Bidding Documents
DUAE
6.01.22 09:08
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
anunt de participare
6.01.22 09:08
ds_bunuri_15_09_2021.docx
Bidding Documents
documentatia standard
6.01.22 09:08
cerinte generale.docx
Bidding Documents
cerinte generale
6.01.22 09:08
Lot documents
lista seturi pentru investigaţii imunologice.docx
lista seturi pentru investigaţii imunologice
6.01.22 09:08

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Sanmedico

Normalized price: 27 840 MDL
Status: Winner
Reason: corespunde
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ICS Diamedix Impex

Normalized price: 37 440 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

GBG-MLD SRL

Normalized price: 74 880 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications