1
Enquiry period
with 31.12.2021 08:47
to 10.01.2022 10:00
2
Bidding period
with 10.01.2022 10:00
to 20.01.2022 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 853 400 MDL
Period of clarifications: 31 Dec 2021, 8:47 - 10 Jan 2022, 10:00
Submission of proposals: 10 Jan 2022, 10:00 - 20 Jan 2022, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Prestarea serviciului se va efectua în conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare și funcționare a Serviciului de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități și a Standardelor minime de calitate, aprobate prin Hotărîrea Guvernului nr. 198 din 03.04.2019.
Prestatorul va asigura prestarea Serviciului în conformitate cu prevederile Regulamentului și Standardelor minime de calitate, care prevăd inclusiv:
- remunerarea și intruirea continuă a personalului;
- cheltuieli administrative și de întreținere a serviciului;
- echipament IT;
- servicii de telefonie fixă și mobilă;
- altele, conform prevederilor Regulamentului și Standardelor minime de calitate;
- servicii bancare lunare.
Prestatorul va asigura și promovarea serviciului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Cucereanu Diana
Contact phone
+373 268 809
Purchase data
Date created
31 Dec 2021, 8:14
Date modified
31 Dec 2021, 8:47
Estimated value (without VAT)
853 400 MDL
Achizitii.md ID
21049521
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Contract period
1 Feb 2022 08:00 - 30 Dec 2022 08:34
List of positions
1)
Title
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități CPV: 75200000-8 - Provision of services to the community
Quantity: 1.0
Unit of measurement: An
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_repetat.docx
tenderNotice
anunt de participare
31.12.21 08:47
duae_ro.doc
Bidding Documents
duae
31.12.21 08:47
documentatia standard_servicii_repetat.docx
Bidding Documents
documentația standard
31.12.21 08:47
declaratie_ro.doc
Technical Specifications
declarație
31.12.21 08:47
anunt_de_participare_repetat.semnat.pdf anunt_de_participare_repetat.semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare
31.12.21 08:47

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Keystone Human Services International Moldova Association

Normalized price: 853 400 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta corespunde cerințelor solicitate de autoritatea contractantă.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications