1
Enquiry period
with 28.12.2021 07:45
to 10.01.2022 11:00
2
Bidding period
with 10.01.2022 11:00
to 01.02.2022 09:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 4 394 085 MDL
Period of clarifications: 28 Dec 2021, 7:45 - 10 Jan 2022, 11:00
Submission of proposals: 10 Jan 2022, 11:00 - 1 Feb 2022, 9:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Asigurarea cu țeavă de oțel, pentru activitatea de bază a întreprinderilor de distribuție a gazelor naturale, pe întreg teritoriul Republicii Moldova
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2000, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Albișoara, 38
Web site
---
The contact person
Full name
Lisa Ion
Contact phone
+37322578702
Purchase data
Date created
Date modified
5 Jan 2022, 18:49
Estimated value (without VAT)
4 394 085 MDL
Achizitii.md ID
21049363
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2000, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Depozitul Beneficiarului în raza mun. Chișinău sau or. Strășeni
Contract period
14 Feb 2022 02:00 - 31 Mar 2022 03:00
List of positions
1)
Title
Achiziționarea țevei de oțel CPV: 44160000-9 - Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items
Quantity: 81326.0
Unit of measurement: Metru
Documents of the procurement procedure
02 Documentație de atribuire Teava de otel 2022 final.signed
Bidding Documents
Documentatie de atribuire
28.12.21 07:45
02 Anunt de participare Teava de otel 2022
Bidding Documents
Anunt de participare
28.12.21 07:45
02 Documentație de atribuire Teava de otel 2022 final
Bidding Documents
Documentatie de atribuire
28.12.21 07:45
02 Anunt de participare Teava de otel 2022.signed
Bidding Documents
Anunt de participare
28.12.21 07:45

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

UTM ”Protos”

Normalized price: 2 975 468,58 MDL
Status: Cancelled
Reason: Decizia grupului de lucru.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Metalica-Zuev

Normalized price: 3 390 581,04 MDL
Status: Cancelled
Reason: Evaluarea ofertei.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Obiectul achiziției
Date:
5 Jan 2022, 18:49
Question's name:
excluderea punctelor neloiale
Question:
Solicitam respectuos grupului de lucru din cadrul SRL ”Chișinău-gaz” sa revizuiasca criteriile de calificare si anume: excluderea punctelor 3-8 din anuntul de participare deoarece acestea duc la incalcarea legii 131/15 art. 7 Principiile de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice si anume lit. h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici; i) proporţionalitate. Iar art. 65 p. 4) prevede "prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă". Solicitam in mod de urgenta modificarea cerintelor date, in caz contrar ne rezervam dreptul de a ne adresa la Agentia Natională pentru Solutionarea Contestatiilor.
Answer (6 Jan 2022, 10:07):
Bună ziua, Prin prezentul, ținem să vă informăm că solicitarea Dvs. a fost examinată și în acest sen vă informăm că, Anunțul de participare din cadrul achiziției sectoriale ”Achiziționarea vopselei și a lacurilor” este elaborat și plasat în strictă conformitate cu prevederile Legii nr. 74/2020, motiv din care suntem în imposibilitatea de a exclude punctele menționate de către Dvs.
Obiectul achiziției
Date:
5 Jan 2022, 18:54
Question's name:
LIvrare Teava
Question:
Marfa va fi livrata toata odata sau Chisinau Gaz SRL va solicita treptat livrarea tevilor ??? Indicati graficul de livrare in documentatia de licitatie cu indicarea cantitatilor unde trebuiesc livrate tavile ???
Answer (6 Jan 2022, 10:13):
Toate bunurile sunt necesar de livrat în termen de până la 30 de zile din momentul semnării contractului;
Obiectul achiziției
Date:
5 Jan 2022, 18:55
Question's name:
livrare
Question:
Indicati va rog termenul de livrare definitiv a marfii ????
Answer (6 Jan 2022, 10:13):
Toate bunurile sunt necesar de livrat în termen de până la 30 de zile din momentul semnării contractului;
Obiectul achiziției
Date:
6 Jan 2022, 16:56
Question's name:
achitarea
Question:
Explicati va rog cum se va efectua achitarea .... In documentatie nu este clar indicat ...Spre exemplu bunurile sunt livrate si se semneaza factura imediat sau se transmit acte de predare primire si apoi se emit facturile??? Modalitatea de plata ???
Answer (8 Jan 2022, 10:24):
Achitarea va fi efectuată: Avans 0%; Restul achitărilor în termen de 90 de zile din momentul semnării Actelor de primire predare și facturilor fiscale, care vor fi primite nu mai des de o dată în lună;
Obiectul achiziției
Date:
6 Jan 2022, 16:57
Question's name:
plata
Question:
modificati temenul de achitare care e exagerat
Answer (8 Jan 2022, 10:24):
Achitarea va fi efectuată: Avans 0%; Restul achitărilor în termen de 90 de zile din momentul semnării Actelor de primire predare și facturilor fiscale, care vor fi primite nu mai des de o dată în lună;
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications