1
Enquiry period
with 23.12.2021 14:24
to 29.12.2021 10:00
2
Bidding period
with 29.12.2021 10:00
to 10.01.2022 10:00
3
Auction
11.01.2022 12:23
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 1 200 MDL
Period of clarifications: 23 Dec 2021, 14:24 - 29 Dec 2021, 10:00
Submission of proposals: 29 Dec 2021, 10:00 - 10 Jan 2022, 10:00
Auction start date: 11 Jan 2022, 12:23

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Piesă contraunghi (unitatea de măsură exactă, conform anuntului de participare atașat la achiziție).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3110, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Ştefan cel Mare 54
Web site
---
The contact person
Full name
Moghiliuc Inesa
Contact phone
69210811
Purchase data
Date created
23 Dec 2021, 12:22
Date modified
23 Dec 2021, 15:01
Estimated value (without VAT)
1 200 MDL
The minimum downward of the price
12 MDL
Achizitii.md ID
21049217
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3110, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Ştefan cel Mare 54
Contract period
17 Jan 2022 12:35 - 30 Dec 2022 14:22
List of positions
1)
Title
Piesă contraunghi cu 30.000 rotații CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 3.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_ro_mat si instr stom 2022.doc
Eligibility Criteria
duae
23.12.21 14:24
document standart 1.semnat.pdf document standart 1.semnat.pdf
Clarification of Tender Documents
Documentatia standart
23.12.21 14:24
declaratie_ro.doc
Contract Guarantees
Ofertanții desemnați cîștigători în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, vor prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice”Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudăși/sau spălare de bani”, conform modelului aprobat prin ordinul Ministerului Finanțelor nr.145 din 24.11.2020. Varianta scanată de pe original confirmată prin semnătura electronic.
23.12.21 14:24

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL Dental Market

Normalized price: 1 800 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications