1
Enquiry period
with 10.12.2021 14:42
to 13.12.2021 10:00
2
Bidding period
with 13.12.2021 10:00
to 15.12.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 5 200 MDL
Period of clarifications: 10 Dec 2021, 14:42 - 13 Dec 2021, 10:00
Submission of proposals: 13 Dec 2021, 10:00 - 15 Dec 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Headset - 10.buc
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
10 Dec 2021, 14:33
Date modified
10 Dec 2021, 14:42
Estimated value (without VAT)
5 200 MDL
Achizitii.md ID
21048489
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
17 Dec 2021 14:35 - 31 Dec 2021 14:41
List of positions
1)
Title
Headset CPV: 30213300-8 - Desktop computer
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

TRIOMAC SRL

Normalized price: 4 350 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concurul de valoare mică privind achiziționarea echipamentului informatic: Lot 1: monitoare; Lot 2: headset; Lot 3: tastaturi USB; Lot 4: mouse USB, Cod CPV 30213300-8, lansat prin SIA RSAP MTender cu nr. ocds-b3wdp1-MD-1639139607317 din 10.12.2021, conform necesităților AGEPI pentru perioada bugetară 2021 și Vă comunică următoarele: Până la termenul-limită - data de 15 decembrie 2021, ora 10:00, au fost depuse 2 (două) oferte pe loturi de către următorii operatori economici, dupăcum urmează: Denumirea bunurilor Denumirea operatorului economic Suma, lei (fără TVA)* Lot 1: Monitoare ”TrioMAC” S.R.L. 9660,00 Lot 2: Headset 4350,00 Lot 3: Tastaturi USB 2720,00 Lot 4: Mouse USB 1840,00 Total suma ofertei 18570,00 Lot 1: Monitoare ”BTS Pro” S.R.L. 10141,80 Lot 2: Headset 5057,50 Lot 3: Tastaturi USB 1309,00 Lot 4: Mouse USB 595,00 Total suma ofertei 17103,30 Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-a constatat că acestea corespund cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate de autoritatea contractantă în Anunțul de participare, inclusiv se încadrează în valoarea estimativă planificată a procedurii de achiziții pe loturi (Lot 1: Monitoare 11500,00 lei fără TVA; Lot 2: Headset 5200,00 lei fără TVA; Lot 3: Tastaturi USB 6600,00 lei fără TVA; Lot 4: Mouse USB -2200,00 lei fără TVA). Avînd în vedere cele expuse supra: în conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul CVM privind achiziționarea pe loturi a monitoarelor, headset-urilor, tastaturilor, mouse-urilor, CPV 30213300-8, lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1639139607317 din 10.12.2021, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică: operatorului economic ”TrioMAC” S.R.L.: - pentru lotul 1 – monitoare, 4 buc. la suma de 9660,00 lei fără TVA/11592,00 lei cu TVA; - pentru lotul 2 – Headset, 10 buc. la suma de 4350,00 lei fără TVA/5220,00 lei cu TVA. Valoarea totală a contractului constituie 14010,00 lei fără TVA/16812,00 lei cu TVA. operatorului economic ”BTS Pro” S.R.L.: - pentru lotul 3 – tastaturi USB, 20 buc. la suma de 1309,00 lei fără TVA/1570,80 lei cu TVA; - pentru lotul 4 – mouse USB, 20 buc. la suma de 595,00 lei fără TVA/714,00 lei cu TVA. Valoarea totală a contractului constituie 1904,00 lei fără TVA/2284,80 lei cu TVA.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 5 057,50 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications